10 Nisan ehu (edit:30 nisan) çok heyecanlıyım abv
Buraya ananızın ismini bırakın
İyi okumalar..♤
Deniz
Çalan kapıyla yerimde gerinip karnımı kaşıdım.
"Demir! Kapıya bak." kısa bir sessizlikten sonra birkaç defa daha seslendim. Kimse siklemiyordu beni bu evde.
"Ananı avradını senin kaşar.." Cevap gelmeyince küfredip kalktım. Bir şeyi de o yapsa ölürdü sanki.
Kapıyı baygın gözlerle açtığımda karşımdaki kargocu bıkkınlıkla konuştu.
"Kayra Karam'ın evi burası mı?"
Başımı salladığımda elime kutuyu tutuşturmuş bir iki kağıt imzalatmış sonra da tüymüştü. Elimdeki orta boyuttaki kutuya bakarken kapıyı kapattım.
Kim bilir ne almıştı manyak. Evi saçma sapan şeylerle dolduruyordu.
İçeri gidecekken kapı tekrar çaldığında ofladım. Zile uzun uzun basan, Kayra olduğunu düşündüğüm kişiye ana avrat girerken kapıyı açtım.
Mavi gözlerini kırpıştırıp içeri girdiğinde sevimliliğine bile yumuşamamıştım.
"O ne kanka?" çantasını vestiyere bırakırken elimdeki kutuyu işaret etti.
"Siparişin gelmiş." dedim.Hemen elimden kapıp kutuya baktı. Açılmadığını fark ettiğinde rahatlamış gibi bir nefes verdi.
"Yine ne aldın amına koyayım?"
Cevap vermeyip odasına ilerlerken koridorun başında Demir belirdi.
Gözlerini kısıp Kayra'nın elindeki kutuya bakıp ne aldığını sordu."Ay size ne be?" çilli burnunu kırıştırıp odasına girdi. Gözlerimizin içine bakarak kapıyı yavaşça kapattığında güldüm.
"Çatlak amına koyayım." Demir söylenip odasına dönerken arkasından gittim.
Odaya girdiğimizde kapıyı arkamdan kapatıp yaslandım.
"Deniz,hiç halim yok." deyip kendini yatağa attığında omuz silkip yanına gittim.
Üzerine çıktığımda bir süre hareketsiz kalıp beni izledi. Eli boynumu bulurken ensemden kavrayıp kendine çekti. Dudaklarını dudaklarıma bastırırken saçlarına asıldım.
Kısaca öpüşüp ayrıldığımızda kendimi yanına attım.
"Uykum var.." dedim.
"Uyu o zaman."
"Çekil kenara lan." onu itip battaniyesine sarıldığımda güldü. Kokusuyla uykuya dalarken en son bana sarıldığını hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIYAR [bxbxb]
Random[TAMAMLANDI] "Hassiktir,hıyar mı lan o?" [Eşcinsellik ve fazlasıyla +18 içerik barındırır.] #gay3 #love3