dokuz

23.6K 964 584
                                    

Tw s2ş.

Kayra

"Deniz beni çözer misin?" dedim bıkkınlıkla.

"Hayır." deyip elindeki ne olduğunu hâlâ anlamadığım şeye odaklandı.

"Demir sen çözer misin?" dedim. Ağlayacaktım birazdan.

"Üzgünüm bebeğim,emir büyük yerden." deyip yanağımı öptü.

Yatakta kıpırdandığımda Deniz baldırıma bir şaplak atmış ve kıpırdamamam gerektiğini söylemişti.

Ne yaptıklarını cidden anlamıyordum çünkü amına koyayım neden yatakta bağlıyım?

"Bari niye bağladınız onu söyleyin.."

"Sevişeceğiz." dediğinde dehşetle ona baktım.

"Yalnız bu-" dediğimde sözümü kesip gülümsedi.

"Biz sevişeceğiz sen izleyeceksin."

"Ya yaoide miyiz amına koyduklarım. Bari özgün içerik üretseydiniz!" diye kızdım. Allah'ım al canımı,tam şu anda.

Dudaklarını büzen Demir ellerini havaya kaldırdı.

"Nerden bileyim ya aklımıza bir şey gelmedi bizde bir yaoi kesitini gerçekleştirelim dedik."

"Of susun be. Demir soyun." Deniz'i ikiletmeden gömleğinin düğmelerini açmaya başlayan Demirle yutkundum.

"Siz ciddi misiniz?"

"Evet çok ciddiyiz." deyip tişörtünü kenara attı Deniz.

Pantolonunu bacaklarından sıyırırken siyah boxerını çekip çıkarmıştı. Gözlerimi kaçırırken kısık sesle gülmüştü.

"Daha net gör diye gözlüklerini de getirdim. Bak bu hizmeti hiçbir yerde göremezsin." deyip siyah gözlüğümü burnumun üstüne bırakıp biraz ittirdi.

"Ya siktir git."

"Hayır sikeceğim." deyip donunu aşağı indirdiğinde poposuyla gözgöze geldim.

Kalçasının sağ lobundaki dövmeyi görünce şaşırmıştım. Hiç bahsetmemişti.

"Kız kutsal uke götümü kesme bak. Alınıyorum." dedikten sonra ağzındaki sakızı patlattı Demir.

Deniz,Demir'in boynundan tutup dudaklarına gömülürken. Gözlerimi başka yere çevirdim. Asla izlemezdim.

**

İzliyordum. Hem de korkuyla. Hastaydı bunlar cidden.

"Demir daha yavaş..acıyor." dediğinde Demir elindeki jileti atmış,kestiği yerlerden çıkan kanları yalamaya başlamıştı.

KORKU FİLMİ GİBİYDİ. Bir buçuk saat kadar sevişmelerine rağmen yorulmamışlardı. Başta bakmasam bile kulaklarımın zarını inlemeleriyle sikmişlerdi malesef.

Kocaman gözlerle onları izlerken Deniz tırnaklarını Demir'in sırtına geçirmişti. Sırtı tırnak izleriyle dolu olan Demir'in bedeni terlediği için parlıyordu,biraz ağzımın suyu akmıştı.

İkisi de kan ter içinde sevişirken doruğa ulaşmış ve boşalmışlardı. Sonunda bitti diye sevinemiyordum çünkü son sevincimi kursağımda bırakmış daha beter sevişmişlerdi.

"Ya ben burada yoruldum yeter artık psikolojim bozuldu." ağzımı dakikalar sonra açtığım için güçsüz çıkan sesimi öksürerek yerine getirdim.

Deniz sırıtıp, "Sana yapmayalım korkar demiştim." dedi.

"Korktun mu?" diye sordu Demir.

Başımı salladığımda Deniz'in üstünden kalkmıştı. Yanıma gelirken gözlerimi yüzüne sabitledim. Fazlası zarardı.

Yanağımı öpüp boynuma gömdüğü yüzüyle derin nefes aldı.

"Korkma." Sağol mükemmel teselli.

Deniz beline örtüyü sarıp yanımıza geldiğinde yatağa uzandı. Demir ipleri çözerken Deniz belimden tutup kendine çekti. Nemli tenleri arasında nefesimi tuttuğumda kaşları çatılmıştı.

"Leş gibi seks kokuyorsunuz." dediğimde kaşları düzelmiş belimdeki kolunu sıkılaştırarak yanağımı göğsüne yaslamamı sağlamıştı.

Demir ipleri yere atıp arkama uzandığında kolunu üzerimize attı. Sırtım onun göğsüne yaslanırken gözlerimi kapattım.

Pekala bu kokuya dayanabilirdim.

**
Iyk bok kokusu

HIYAR [bxbxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin