Demir
"Bırak artık şunu." dedi Deniz yerinde kıpırdayarak.
"Sal beni oğlum" dediğimde kucağımdan kalkmak için hareketlendiğinde oyunu durdurdum.
Bi mutluluğumuz vardı ona da izin vermiyorlardı şaka gibi.
"Dur lan nereye" dediğimde,
"Ananın amına" dedi. Belinden tutup tekrar kucağıma oturtuğumda omzuna bir öpücük kondurdum.
"Tamam bıraktım işte gitme" ses çıkarmayıp kollarını boynuma sardı.
"Sıkıldım" deyip dudaklarını büzdüğünde boynundan çekip öptüm.
Dudaklarımı hareket ettirmeye başladığımda bana uyum sağlamış ve ağzını aralamıştı. Dilim sıcak ağzında dolaşırken kendini bana bastırmıştı. Aynı anda inlediğimizde tişörtünün altından belini okşadım.
Koltuktan kalkıp Deniz'in belini sıkıca sardım. Bacaklarını belime dolarken yatağa birkaç santim ötemizdeki düşmemi sağladı.
Ayrıldığımızda nefes nefese kalmış Deniz'e baktım. Cidden çok güzel gözüküyordu. Yüzü nefessizlikten kızarmış,gözleri kısılmıştı.Tişörtünün uçlarından tutup çıkardığında yutkundum. Aniden onu altıma aldığımda yüzümü avuçlayıp tekrar dudaklarımızı birleştirdi.
"Bu sefer ben üstteyim" dediğimde başını sallamış ve elini kemerime atmıştı.
Pantolonumu indirirken boynunu emiyor ve ufak öpücükler bırakıyordum. Kendimi ona bastırdığımda kısık sesle inledi.
Boxerının üzerinden aletini okşarken doğrulmuş,titreyen elleriyle gömleğimin düğmelerini açmaya çalışıyordu. Uğraşmaktan sıkılmış gibi aniden göleğimi ikiye ayırdı. Etrafa dağılan düğmelerle kahkaha attım.
"Ruh hastası." dediğimde dudaklarını göğsümde gezdirirken, "Kes sesini." dedi.
Boxerını indirdiğimde çalan kapıyla sıçradım. Ama sikerim böyle işi...
"Demirrr orada mısın?" dedi Kayra yüksek sesle.
"Ne oldu Kayra?" derken Deniz sırıtmış göğsümün ucunu ısırmıştı. İnlememek için dişlerimi sıkıp elimi aletine attım. Sertçe sıktığımda ağzından engel olamadığı bir ses çıktı.
"Şey ya- Bi dakika yanında biri mi var?" dedi Kayra.
"Yok kimse ne olduğunu söyle."
"Ya yüzüne söylesem,müsaiy misin giriyorum?"
"HAYIR" diye bağırdığımda Deniz'in dili aşağılara doğru iniyordu.
"Müsait değilim.""Ne bağıyorsun o zaman gerizekalı? Sanki haneye tecavüz edicez." deyip sustu. "Neyse ya ben vazgeçtim söylemekten." adım sesleri uzaklaşırken gözlerim Deniz'e döndü.
"Lan hani Kayra evde değildi?"
"Bilmem yeni geldi herhalde" dediğinde beni itip ayağa kalktı. Pantolonunu çekip düğmesini iliklerken salak salak onu izliyordum.
"Toparlan,Kayra evdeyken yapamayız." deyip odadan çıktı.
Ağzım beş karış açık kalırken acımasızlığına hayret ettim. Çok kötü bir çocuk olmuştu,çok...
**
Deniz herkesi göt gibi ortada bırakıyo,serefsiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIYAR [bxbxb]
Random[TAMAMLANDI] "Hassiktir,hıyar mı lan o?" [Eşcinsellik ve fazlasıyla +18 içerik barındırır.] #gay3 #love3