Hareheimen

46 1 0
                                    

Hare harepus hadde en kone og hans kone heter Rabbit harepus. Hun hadde bli hjemme i byen haretown men skulle ønske hun var med sin man til littletune by. men hun måtte være hjemme med barna deres som heter liame harepus og adime harepus de var 10 og 9 år gammel. Hare harepus savner sin kone og barna men hare harepus forsatte og lete etter de som var i huset til sunder hunden. han gikk rundt huset for og se om det var noen der som gjemte seg bak huset til sunder hunden. Det så ut som om det var to men med maske som hadde vært i huset til sunder hunden, men han var ikke sikker på det så han lette videre på det sporet han hadde funnet uten for huset til sunder hunden. Men så måtte han tilbake til seminaret han var på med alle kommune ordføreren i de andre byen. Den ene heter pus pusekatt, hun var i fra kattemareine by litt nord for haretown by. Så var det en i fra hundtune by sør for haretown og han heter harry dogesen, Det var også en som heter Willem apesen han var i fra apenes by litt vest for haretown by. Men så var det en liten pause på i seminaret som hare harepus var på, så han gikk ut for og lete etter flere spor av de som var i huset til sunder hunden. Han lete og lete etter spor men det var vanskelig og finne de sporene han lettere, det var akkurat som om noen hadde tørket bort sporene så han ikke skulle finne de som hadde gjort dette i huset til sunder hunden. Han vis det måtte være noen som bodde i byen han var i, som heter rotteneshavn by.

hareheimenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang