0.7

465 21 13
                                    

Jisoo'dan Ertesi Gün

Mm...Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey Jennie'nin kiraz tadındaki dudaklarıydı. Dayanamayıp Jen'e yaklaştım. Dudaklarımla dudaklarını örttüm. Dudaklarını öpüyordum ki Jennie gözlerini açtı. Elini belime koyup beni kendine yaklaştırdı.

Jennie: Günaydın bebeğim :)

Jisoo: Günaydın aşkım 

Jennie: Hm... Bir duşa girelim mi?

Jisoo: Olur.

Yataktan kalkıp Jennie'nin odasındaki banyoya doğru ilerledik. Birlikte duşa kabine girdik. Musluğa uzanıp ılık suyu açtım. Jennie önce davranıp eline şampuanı aldı. O saçımı yıkarken bende elime lifi alıp Jennie'nin o kusursuz vücudunu yıkamaya başladım. Birbirimizi yıkadıktan sonra iş en güzel kısma geldi. Jennie beni kucağına alıp duvara yasladı.

Jennie: Sıra bende değil mi? :)

Cevap vermeye kalmadan dudaklarımı öpmeye başladı. Rahat durmadık ve dillerimizi buluşturduk. O kadar zevkliydi ki.. Aşkım rahat durmayıp bu sefer boynuma gömüldü. Bir süre öpüyordu ki bir anda dişledi.

Jisoo: J-Jennie-ah!

Jennie: *Güler* Artık çıkalım.

Jisoo: Tamam.

Duşa kabinden çıkınca Jennie bana ve kendine havlu aldı ve duştan çıktık. Odaya geçip üstümüzü giyindikten sonra mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladık.

Jisoo: Benim bugün önemli bir dersim var ona girdikten sonra bir şeyler yaparız olur mu?

Jennie: Tamam bende o ara bir işim vardı onu hallederim :)

Kahvaltımızı bitirince mutfağı topladık. Ben üniversiteye kendim gidecektim ama Jennie ısrar etti. Arabaya bindik. Üniversiteye gelince araba durdu. Jen'e yaklaşıp hızlıca dudağından öptüm.

Jisoo: Görüşürüz..

Arabadan indim. Üniversiteye girince önce içecek bir şeyler almak için kantine girdim. İçecek aldıktan sonra bir masaya oturdum. İçtikten sonra kalkıp sınıfa gittim. Çantamı koydum. Derse bir kaç dakika vardı. O ara lavaboya gittim. Tuvalet boştu. Lavaboya girdikten sonra elimi yıkadım ve lavabodan çıkacaktım ki içeri biri girdi.

Suho: Bugün tamamen yalnızsın ha?

X: Yalnız olduğunu da nerden çıkardın? 

Kim olduğu çok bariz değil  mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘼𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨̧ 𝙈𝜾 𝙎𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙈𝙞 ~ 𝙅𝙚𝙣𝙨𝙤𝙤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin