İkinci fantastik liskook kurgum. Umarım beğenirsinz. Medyayı açarak okursanız daha güzel olur.
Yazım yanlışlarım varsa affedin💖
—
Güzel kız gözlerini yeni bir güne daha açmıştı.
Oysaki açmamayı dilerdi...Zar zor yataktan kalktı ve okul formasını giyinmeye başladı.
Nefret ediyordu okuldan genç kız, tabii neyden nefret etmiyordu ki...Genç kız için aynı şeyler olacaktı. Okula gidecekti, zorbalık görecekti, eve gelecekti ve şiddet görecekti sonra hiç bir şey olmamış gibi yaşamaya devam edecekti.
Neden zorbalık görüyorum diye binlerce kez sormuştu kendine, sonra aklına şu geldi genç kızın, annem ve babam olmadığı için...
Yapılan zorbalıklara ne kadar ses çıkarmasada canı çok yanıyordu, genç kızın.
Annesiz ve babasız büyümüştü Lalisa Manoban. Küçükken gözlerinin önünde kaybetmişti onları.
Acısı çok büyüktü, ailesinin ölümü onun, o güzel gülüşünü çalmıştı.
hıçkırıklarını bir kendisi bilir, birde duvarları bilirdi.Hıçkıra hıçkıra ağlardı odasında, dört duvar arasında. Çoğu kez intihar etmeye çalışmış ama edememişti.
Korkmuştu çünkü...Hayattan bıkmıştı. akrepin yelkovanı kovaladığı dilim, bir hiçti onun için.
Zamanı hiçe sayıyordu.Tanrı'ya binlerce kez lanet etmişti, ailesini aldığı için ondan.
Tanrı duyuyordu, görüyordu genç kızın yaptığı her şeyi,ve acıdı Tanrı, genç kıza yazdığı kader çok ağırdı.
Tanrı genç kızın lanetlerini hiçe saydı ve ona çok güzel bir hediye gönderdi...
Tabii Genç kız Nereden bilebilirdi ki gönderilen hediyenin hayatını değiştireceğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unloving - Liskook
FantasiVe acıdı Tanrı... kız için çok ağırdı bu olanlar. Tanrı genç kızın lanetlerini hiçe saydı ve ona çok güzel bir hediye gönderdi...