הרמיוני לא ידעה מה היא הולכת לעשות. איך יכלה להרשות לעצמה להגיע למצב הזה? על פי כל ההיגיון והנכונות היא צריכה לתכנן את החתונה שלה עכשיו, אבל לא, היא נאלצה ללכת ולהתאהב בגבר אחר. ועם אחיו של רון, לא פחות. היא רק הייתה צריכה לברוח. היא אפילו לא חשבה לאן היא הולכת כשניגשה לבית וצלצלה בפעמון.
"מותק, מה את עושה כאן? הכל בסדר? זה ההורים שלך? הם בסדר? "
"היי סבתא, אמא ואבא בסדר. הייתי צריכה לברוח וזה הרגיש כמו המקום ללכת אליו."
"תיכנסי, את יכולה להישאר כמה שתרצי."
זה הרגיש ממש טוב להיות עם סבתא. סבתא שלה ניסתה לגרום להרמיוני לדבר על המתרחש, אבל הרמיוני אמרה לה שהיא צריכה לחשוב על זה קצת, אז סבתא שלה החליטה לא להציק לה בעניין. היא ידעה שכשהרמיוני תהיה מוכנה לדבר היא תדבר.
כל יום הרמיוני קיבלה ינשוף מפרד. היא מנעה מהינשוף לחזור מיד, כך שפרד לא יוכל להבין כמה היא רחוקה. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה והוא רוצה שהיא תחזור הביתה. במכתב אחד הוא אמר לה שאם היא רוצה שהוא ישאיר אותה לבד, הוא יעשה זאת, אבל הוא רוצה שהיא תחזור הביתה. הוא אמר לה שהוא שוחרר לחזור לעבודה וכמה מכתבים אחר כך הוא אמר לה שהוא קיבל את האישור לחזור לכל הפעילויות הרגילות שלו.
הרמיוני מעולם לא הגיבה לאף אחד מהמכתבים, אך היא שמרה אותם וקראה אותם שוב ושוב. מה היא מתכוונת לעשות? היא לא יכלה להישאר כאן לנצח. היא לא הייתה פחדנית. בסופו של דבר היא תצטרך ללכת להתמודד עם הבלגן שהיא עשתה.
לקח לסבתא שלה זמן רב להבין שהרמיוני מסתתרת מנער. היא לא הזכירה את זה, אבל ידעה שהרמיוני מקבלת מכתבים כל יום ממישהו. הרמיוני הייתה ממתינה על קוצים כל בוקר עד שהינשוף עם המכתב יגיע, אבל היא לעולם לא תודה בכך.
בינתיים פרד יצא מדעתו. הוא חיפש את הרמיוני בכל מקום שיכול היה לחשוב עליו. זה היה כאילו היא בלעה אותה האדמה. איש לא ידע היכן היא נמצאת. הוא נהג ללכת באופן קבוע לבית הוריה למקרה שתופיע שם. נראה כאילו הם היחידים שהרמיוני יצרה איתם קשר. ההורים שלה הבטיחו לו שהם יגידו לה שהוא עצר כשתתקשר. הם שמעו ממנה, אבל היא לא אמרה איפה היא. רק שהיא הייתה בסדר.
הוא ידע שעליו לדבר עם רון על הרמיוני. ג'ורג' סיפר לו את מה שרון אמר לו ולפי מה שהוא ידע אף אחד אחר לא ידע על כך. זו תהיה כנראה השיחה הקשה ביותר שתהיה אי פעם, אבל הוא פשוט יצטרך לעשות את זה. הוא אמר לג'ורג' את תוכניתו לדבר עם רון באותו ערב.
פרד שלח ינשוף אל רון ושאל אם יעצור ליד החנות לאחר שיצא מהעבודה. רון ענה בחיוב.
ג'ורג' היה מודאג מכיוון שלרון תמיד היה מזג חם ופרד שוחרר ממש לאחרונה מבית החולים, אז ג'ורג' הלך לבנק הקוסמים גרינגוטס כדי לראות את ביל. הוא שאל את ביל אם הוא יבוא ליד החנות וישב איתו למקרה שהם צריכים להתערב. ביל רצה לדעת מה קורה, אבל ג'ורג' אמר לו שפרד יצטרך להיות זה שיספר לו. ביל אמר שהוא יבוא בכל מקרה. ג'ורג' ידע שהוא יעשה זאת כי תמיד אפשר לסמוך על המשפחה שהיא תהיה שם אחד בשביל השני.
YOU ARE READING
תאונות קורות
Fanfictionפרד עובר תאונה ובזמן שהוא מחלים הרמיוני מוצאת את עצמה מאוהבת. זה פאנפיק מתורגם קישור למקור: https://harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=338560