יכול להיות שזו אהבה

216 10 5
                                    

האם בדיוק שמעתי את מה שאני חושבת שמעתי? האם פרד אמר שהוא אוהב אותי, ואז נרדם? זה החום. הוא לא יכול לאהוב אותי. אני יוצאת עם אחיו. אני יוצאת עם אחיו כבר שנתיים. זה רק החום. אני לא אזכיר לו את זה כשהוא יתעורר. סביר להניח שהוא יתבייש. היא החליטה לעצמה. היא התיישבה שוב ופתחה את ספרה, אך היא לא יכלה להתרכז יותר. איך יכול משפט קטן אחד לזרוק אותה ללופ כזה? היא החליטה לקום ולבדוק את ארוחת הערב של גברת וויזלי. היא ערכה את השולחן והכל יהיה מוכן ככה כשגברת וויזלי תחזור הביתה היא לא תצטרך לעשות את זה. היא הלכה לוודא שפרד ישן בשקט והלכה למטבח.

פרד התחזק אט אט. הוא נהנה מביקוריו עם כולם. הוא הכיר את פלר טוב יותר והוא אהב כשהרמיוני הייתה שם. הוא החליט שכשרון יבוא בפעם הבאה שהוא יעשה קצת חקירות. הוא לעולם לא יעשה דבר כדי לפגוע באחיו, אבל היי, הכל הוגן באהבה ובמלחמה. תוך זמן קצר בכלל הגיע תורו של רון לבלות את הלילה.

הם שיחקו משחק שח בו רון קיסח את פרד לגמרי. רון עזר לפרד באמבטיה שלו וכשהתכוננו למיטה פרד חשב שעכשיו או אף פעם לא כך הוא צלל בצורה כמו שהוא עושה הכל.

"רון, איך הולך איתך ועם הרמיוני?"

"בסדר, למה?"

"בלי סיבה. פשוט מנהל שיחה. שניכם הייתם יחד די הרבה זמן. רק הייתי סקרן."

"כן היינו. הכל טוב איתנו. למעשה, אני חושב שאני מוכן לבקש ממנה להתחתן איתי."

"בֶּאֱמֶת? ובכן אני אנסה לישון. תודה על הכל רון."

"אין בעיה. אני לא אהיה פה כשתקום. יש לי משמרת מוקדמת בעבודה מחר, אבל אם אתה צריך משהו במהלך הלילה תודיע לי."

נראה שפרד היה שקט יותר וחשב הרבה יותר. כולם הבחינו בכך וכשנשאל אמר שהוא בסדר. המשפחה התחילה להיות מודאגת ממנו, כי הם שמו לב שהוא לא היה עצמו במשך כחודשיים, אבל הוא הבטיח להם שהוא בסדר. ג'ורג' היה היחיד שפרד סיפר לו על תחושותיו כלפי הרמיוני.

מכיוון שמעולם לא העלה את זה שאמר להרמיוני שהוא אוהב אותה, היא הוציאה זאת מדעתה. היא החליטה שזה החום מדבר. היה לה איתו נוח כמו תמיד, אבל היא שמה לב שהיא קצת שונה עם רון. לא שום דבר שהיא הצליחה להצביע עליו, אבל היא הרגישה שמשהו חסר בהחלט. אולי פרד רק גרם לה לחשוב. היא החליטה שהכל בראש שלה והמשיכה כרגיל.

הרמיוני הייתה בתורה להשגיח על פרד מספר פעמים מאז 'אירוע החום', כשחשבה על כך, ושום דבר חריג לא קרה. אחר הצהריים אחד היא רכנה מעליו ובדקה את הטמפרטורה שלו כשמשך אותה אליו והצמיד את שפתיו לשפתיה. היא הרימה את עצמה ולחשה "פרד, מה אתה עושה?" היא הביטה אוטומטית לכיוון הדלת כדי לוודא שאף אחד לא ראה אותם מתנשקים.

הוא לחש "ששש." והוא משך אותה בחזרה אליו.

היא לא התנגדה, למעשה היא השתתפה לחלוטין בנשיקה. כשסוף סוף התנתקו היא הלכה לצד הרחוק של החדר. היא עמדה שם ונשמה בכבדות. הוא התבונן בה בזהירות. הוא רצה לצעוק בשמחה, אבל הוא פחד להפחיד אותה, אז הוא החליט לתת לה לאסוף את מחשבותיה ולכן המתין. והוא המתין עוד. לבסוף, אחרי זמן רב היא דיברה.

תאונות קורותWhere stories live. Discover now