(Şerefsiz watty fotoğrafı kaldırdığı için böyle yapmak zorunda kaldım sorry canlarım.)
"Millet hadi hazırlanın çıkmamız gerek!"
Şu an oteldeydik. Hepimiz Jin hyungun odasında toplanmış sohbet ediyorduk. Namjoon hyung ise bizi akşamki konser için toparlamaya çalışıyordu her zamanki gibi. Erken gidip hazırlanmamız gerekiyordu. Tek sorun saatin şu an sabahın yedisi olmasıydı. Hepimiz çok yorgunduk. Bugün turumuzun son günüydü. Bu konseride verip yarın hemen Kore'ye dönecektik.
"Sabahın köründe neden kalkıyoruz ya?! Benim güzel görünmem için daha çok uyumam lazım!"
Jin hyung yine mızmızlanıyordu. Hepimiz bu durumdan rahatsızız ama Army için kalkmak çok sorun olmuyordu. Namjoon hyung ona göz devirdi ve bizimle yine o klasik konuşmasını yapacağını belli ederek oturdu. Her konser öncesi bize dikkat etmemiz gerekenleri söylerdi. Artık hepimiz bıkmış olsakda Namjoon hyung lider olduğu için rahat edemiyor ve her zaman bu konuşmayı yapıyordu. Bıkmış olsakda onu dikkatle dinliyorduk. Bizim hata yapmamamız gerekiyordu.
"Şimdi konuşmama başlayacağım ama önce biz altı kişi değiliz ve Jungkook Taehyung nerede?"
"Şey hyung onu buraya gelmeden önce uyandırdım ama kalkmamış galiba."
Namjoon hyungun gerilen yüz hatları sinirlenmeye başladığının bir işaretiydi. Taehyung tekrar uyumuş olmalıydı. Namjoon hyung ağzını açıcakken hemen söze girdim.
"Merak etme hyung ben hemen getiririm onu."
Hemen yerimden kalkmış ve odadan çıkmıştım. Koridorda biraz yürümüş ve Taehyung'un odasına gelmiştim. Bende odanın kartı olduğu için hemen içeri girdim. Gördüğüm manzara beni hiç şaşırtmadı. Yorgana sarılmış uyuyan Taehyung zaten beklediğim bir manzaraydı. Yanına adımladım ve yatağa oturdum. Yüzünü inceliyordum şu an. Sonra aklıma Namjoon hyung geldi ve Taehyung'a seslenmeye başladım.
"Taehyung. Taehyung uyan hadi. Taehyung!"
"Hmm... beş dakika daha."
Yüzünü yastığa bastırdığı için büzülmüş dudakları, alnına ve yastığa dökülmüş kahverengi saçları ile çok seksi duruyordu. Bir insan uyurken bile nasıl bu kadar seksi olabilirki? Daha fazla bu manzaraya dayanamam. Yüzüne yaklaştım ve dudağına hızlıca bir öpücük bıraktım. Taehyung bu hareketime gülümsemişti. Sonra da gözlerini açtı. Elini yanağıma uzattı ve okşadı.
"Canın yaramazlık mı istiyor hmm?"
"I ıı, kalkmanı istiyorum."
Elini yanağımdan çekti ve yatakta esnedi biraz. Ben ayağa kalktım ve onunda kalkması için beklemeye başladım. Biraz daha esnedi ve sonra yavaşça kalktı. Çok uyuşuk hareket ediyordu.
"Taehyung hızlı ol biraz yoksa Namjoon hyung öldürecek bizi."
Sonra daha hızlı ilerlesin diye onu omuzlarından banyoya ittirdim. O banyodayken bende ona kıyafet çıkardım. Onun banyodan çıkmasını beklerken telefonum çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS Mix Ship/Smut]
Fanfiction- Her bölüm bir fanart için smut olacaktır. - Belirli bir ship üzerine değildir. Karışık olacaktır. - Cinsellik ve şiddet içerir. - Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.