KARA GÖZLÜM~~~~~~

86 7 2
                                    

Gozlerimi onunla açtım hayata onunla baktım kalbim onunla çarptı ,onunla uyandım onunla rüyalarımı paylaştım onunla büyüdüm onunla ........ondan bahsederken heyecandan kalbim duracak mış gibi oluyor ama yinede o heyecanin bu kalbe iyi geldigi için seni anıyorum ....  O bambaşka biri onu kimseye benzetemiyorum onu gördüğüm andan beri ona hayran hayran bakiyorum çünkü muslera çok farklı ve özel biri adıni andığım an içim kıpır kıpır oluyor onun gözlerine bakınca resmen kendimi musleran'in gözlerinde kayboluyorum .gözleri siyah olan biri sizi ne kadar etkileyebilir diye soracak olursanız o gözlerinin siyahlı insanı içine çekiyor anlamadigim bir şekilde tek bir nedeni. Olabilirdi. Oda eğer birine asiksaniz o insanın herşeyi sizi etkiler .özellikle gözleri muslerani 'n siyah gözlerine baktığım zaman sanki onun siyah gözleri gözleri huzur verircesine insani içine çekiyor .insani delirtiyor .ona ulasamadigin için bazen neden orda değilim diye isyanlara bağlıyorum ama ben muslerayi uzaktanda severim yeterki o hep gördüğüm bu gözlerden bu kalpten uzaklasmasin yeterki o galatasarayda 'n gitmesin hayallerimden gitmesin gitmesin işte çünkü uzaktda olsa yinede bulunduğun yere yakın ama uzaklaştığı an hayallerimin kaybolmasindan korkuyorm ama ben muslerayi çok ama cooooooooooooook seviyorum kendimden daha çok seviyorum .......................
muslera ~°~°sevda ~°~°...........

~°HAYATIM veGALATASARAY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin