Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü öğrencisi Pınar Gültekin, 16 Temmuz’da ortadan kayboldu. Ailesinin başvurusu üzerine jandarma ve polis ekipleri, arama çalışması başlattı. Çalışmalar sürerken genç kızın eski sevgilisi Cemal Metin Avcı gözaltına alındı.
*Sözcü gazetesi*Olaylar buradan sonra tam anlamı ile Arap saçı gibi birbirine giriyor devam edelim!
Avcı, Pınar Gültekin’i çıkan kavgada boğarak öldürdüğünü, cesedini ise bağ evindeki varile koyup yaktığını, üzerine de beton döktüğünü itiraf etti. Avcı’nın gösterdiği yerde bulunan varilde, Pınar Gültekin’in kısmen yanmış cesedine ulaşıldı.
*Sözcü gazetesi*Tabii bu kadar kolay itiraf etmedi polislerin uzunca bir sorgulamasından sonra anca konuştu beyfendi biraz daha devam edelim başka ne haltlar çıkacak?
Gültekin, memleketi Bitlis’in Hizan ilçesinde toprağa verilirken, adliyeye sevk edilen Cemal Metin Avcı, ‘canavarca hisle ve eziyet çektirerek adam öldürmek’ suçundan tutuklandı.
*Sözcü gazetesi*Geldik süpriz isime sürpriz yumurtadan çıkar gibi çıktı diyecemde ben hiçç şaşırmadım bekliyordum.
HTS kayıtlarında ağabeyiyle aynı zamanda bağ evinde olduğu tespit edilen Mertcan Avcı da gözaltına alınıp tutuklandı. Muğla 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde geçen yıl 15 Mart'ta görülen davanın 3'üncü duruşmasında kardeş Avcı'nın imza atma yükümlülüğü ve yurt dışı çıkış yalsağıyla birlikte tahliyesine karar verildi.
Bu arada Cemal Metin Avcı, tutuklanıp cezaevine gönderildikten bir süre sonra savcılığa başvurarak “Ek ifade vermek istiyorum” dedi.
*Sözcü gazetesi*Gelelim bakalım paçasını kurtarmak için ne yalanlar ne bahaneler öteceğine tipik suçlu piskolojsi.
El yazısı ile hazırladığı 6 sayfalık ifadesinde de katlettiği Pınar Gültekin'i suçlayan Avcı, ilişkileri olduğunu ve Pınar'ın bu ilişkiyi eşine söylemekle tehdit ederek kendisinden sürekli para istediğini iddia etti. Avcı, bu ifadesinin bir bölümünde de Muğla Adliyesi'nde görevli savcı D.Y.'den bahsetti.
*Sözcü gazetesi*Hı şimdii şu savcıyı unutmayın birazdan onada gelecez.;)
Avcı ifadesinde, savcı D.Y.'nin de Pınar Gültekin ile ilişkisi olduğunu, savcı D.Y.'nin, Pınar'ın düşük notları için okul dekanı ve hocalarıyla görüştüğü, bir süre sonra da bu ilişkiden dolayı Pınar Gültekin'e baskı yapmaya çalıştığını öne sürdü.
Bütün bunları Pınar'ın kendisine anlattığını söyleyen Avcı'nın iddiasına göre Pınar kendisine, “Savcı D. bile bana bir şey yapamıyor, sen kimsin, sen mi yapacaksın’ dedi.
*Sözcü gazetesi*Olay Arap saçı olmaya başladı ?
Avcı'nın ifadelerinin ardından soruşturma başlatan HSK, bir başmüfettiş görevlendirildi. Bu süreçte tayini Erzurum'a çıkan savcı D.Y. izne ayrıldı, ardından da görevine başlamadan HSK'ya istifa dilekçesini gönderdi. D.Y. dilekçesinde istifa gerekçesini ‘ailevi sebepler’ olarak belirtti. HSK'nın başlattığı soruşturma devam ediyor.
*Sözcü gazetesi*Suçsuz ise neden istifa etsin kardeşim kimi kandırıyonuz?.
Binalar hala sonuca varılmadı.!Selçuk, Twitter'da yaptığı paylaşımda, Pınar Gültekin'in katledilmesinin yürekleri yaktığını belirterek, "Bir canımıza daha kıyıldı. Davaya müdahil olarak katilin en ağır cezayı alması için hukuki sürecin yakın takipçisi olacağız." ifadelerini kullandı.
Peki bu kadar kadın öldükten sonramı aklınıza geldi diyecemde siz İstanbul Sözleşmesi içinde ses çıkarmamıştınızda neyse.
Eee sonra telefon görüşmeleri ortaya çıktı bağ evinde incelemeler felan taciz iddası var ama kesin bir sonuç yok neden öldürdüğü ile ilgili bana göre değil ha polise göre.
Ve tam 3 duruşma kesin bir karar yok çünki ülkede Adalet yok İnşallah en ağır şekilde cezalandırılır kendimi tutamıyacam öyle bir ceza verilsinki ibreti alem olsun !
#istabulsözleşmesiyaşatır 🥀💗
~Pınarlar ölmesin~
🙏♦ Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Cinayetleri©
Phi Hư CấuDali Mamakhasili Naciye Torunoğlu Royce Namubiru Ayse Cebecioğlu Yulua Bilehub Hafize Kurban Ozlem Sarıyıldız Gülşah Karaduman Ozodkhon Abdikanmova Sebahat A Türkan Kulu Sultan Uluişık Sibel Cetinel Birsen Mingir Sibel Köksal Aysun B. Nafia Canan G...