"Önce Belle, şimdi de Sea.. Sırasıyla Berg ile bağlantısı olmayan kişilere zarar veriyor. fakat amacı ondan intikam almak? Bu çok mantıksız."
Erin, şirket girişinin önünde volta atarken bir yandan da elinden geldiğince durumu değerlendirmeye çalışıyordu.
Daha önce bir çok polisiye filmi izlemiş ve kitaplarını okumuştu fakat böyle bir durumu daha önce onlarda bile görmemişti.
Elindeki karton bardaklar
ile ona yaklaşan Mira'nın sesi ile düşüncelerinden ayrılmış ve kendisine sıcak bir gülümseme sunmuştu."Hey!"
"Ah, selam Mira."
Mira elindeki bardaklardan birini Erin'e uzattı, Erin ise anlık kafa karışıklığı ile başını 'bu ne?' anlamında salladı.
"Filtre kahve kokulu meyve suyu Erin, ister misin?"
Erin içinde bulunduğu duruma küçük bir kahkaha atıp Mira'nın elinden bardağı aldı.
"Teşekkürler, şu sıralar biraz dalgınım da.."
"Önemi yok, hepimiz öyleyiz."
Mira burukça bir gülümseme ile elindeki kahveyi yudumladı, Erin ise kahveyi içmek yerine bardağı iki avucunun içine almış ellerini ısıtmaya çalışıyordu.
"Bugün çok soğuk ha."
"Havada ölüm serinliği var, Mira."
Mira Erin'in sözleri ile durumun ciddiyetini yeniden kavradı, peşlerinde takıntılı bir katil vardı ve kim olduğu hakkında en ufak bir fikirleri yoktu.
Tek bildikleri hepsinin sonunun aynı kapıya çıktığıydı.
Aniden aklına gelen şey ile dudaklarını araladı ve konuşmaya başladı,
"Berg, onun hiç husumetli olduğu birisi var mı?"
"Polisler de ilk bunu sordu zaten, hem olsaydı Berg bize söylerdi."
"Ya Berg'ten şüphelenip gözaltına alırlarsa?"
"Bir şey yapamazlar, şu anda tek haber kaynağımız o."
Mira ufak bir umut kırıntısı ile mırıldandı,
"Ya, ya hepsi bir oyunsa?"
"Olabilir, Sea ve Belle yerine de aşırı gerçekçi maketleri öldü öyleyse."
"Azıcık pozitif düşünemez misin?"
"İki arkadaşımız öldü Mira. Dahası, devamı da gelecek. Sıra bize de gelecek, biz de öleceğiz ve kimse bizi öldürenin kim olduğunu bulamayacak. Belki de bu yüzden arafta sıkışıp kalacağız. Tanrı aşkına nasıl hâlâ pozitif düşünmemi beklersin?"
Erin dolan gözlerini saklamak adına başını eğdi ve şirket binasına girdi.
"Sonra görüşürüz Mira, halletmem gereken bir takım işlerim var."
-----------------------------------------------
burası biraz geçiş bölümü gibi bir şey oldu, bu yüzden kısa.
ve hikayenin gidişatı garipleşecek bu yüzden olay haritası, karakterlerin bağları gibi şeyleri anlatacağım.
öncelikle kitabın gerçekle hiç bir bağlantısı yok; yani bu da demek oluyor ki en alakasız kişileri birbirleri ile bir geçmişe sahip yapabilirim.
atıyorum gider Ireina ile Sea'yi eski sevgili yaparım, Berg ile Vio çok yakın arkadaş olur vesaire vesaire. (Burayı ciddiye almayın örnek veriyorum kafanız daha çok karışır.)
olay haritasına gelecek olursak,
1- Berg numarasını şirket bahçesinin duvarına yazdı. fakat bunun olayların başlamasındaki ana faktör olup olmadığını bilemeyiz. tabii böyle dediğim için aksini düşünmeyin her an her şeyi yapabilirim.
2 - Bilinmeyen birisinden tehdit mesajları almaya başladılar. Bu kişi aralarından biri olabilir ya da sizi başından beri kandırıyor da olabilirim. :)
3 - Belle öldürüldü. Bunu yapan kişi mesajları gönderen ile aynı kişi değil, bulmanız gereken birden fazla sorumlu var.
4 - Sea de öldürüldü. Belle'in ölümü ile bir bağlantısı var, her şeyi planlayıp sırasına göre hallediyorum. <3
şimdilik elimizdekiler bunlar, ilerleyen zamanda daha çok kavram haritası ve bilgi paylaşacağım. tabii bölüm gelirse-
şuraya alta da teori üretme bölümü koyacağım orada konuşup bir şeyleri toparlamaya çalışabilirsiniz mujk.
konuşma şeysi >>>>
YOU ARE READING
Sleep Well | Diana.
Misteri / Thriller+90**********: iyi uykular, çünkü bahse girerim ki bu gece iyice dinlendiğiniz son gece olacak. ©Dianaology | 2020 @Dianaentertainment