şimdi, aslında her ne kadar mantıksız gözükse de katilimiz ireina.
ireina çoklu kişilik bozukluğu hastası, ve ileri derecede unutkanlığı var.
hikayede ona hiç değinmemiş olmam sadece tesadüf, bölümleri kafama ilk kim gelirse onları kullanarak yazıyorum. ama tabii ileri bölümlerde ireina çokça geçecekti. yoksa işiniz samanlıkta iğne aramak gibi olurdu.
mesajları yazan kişi ise erin, belki tahmin eden vardır.
erin'in berg ile sorunu geçmişe dayanıyor, erin'in kız kardeşi ve berg çok yakın arkadaştı, (evwt kız kardeşi var ama sadece hikayede) kızımız berg'den hoşlanıyordu ve ona açıldığında berg onu sadece kullandığını söyleyip aşağılayarak reddetmişti ve erin'in kardeşi buna katlanamayıp intihar etti, çünkü berg'i gerçekten çok seviyordu.
erin de kardeşinin intikamını almak için berg ile önce arkadaş olup sonrasında ona acı çektirmeyi planladı. aynı onun yaptığı gibi.
erin kitaptaki herkese karşı sahte bir yakınlık gösterdi, kimseyi sevmiyordu.
ireina ile bağları ise şu şekilde, ireina sabah yaptığı şeyi akşam, akşam yaptığı şeyi ertesi sabah hatırlamıyor. ve ireina erin'den hoşlanıyor. erin bunu bildiğinden, ireina'yı kandırıp onu kullanıyor. ireina'nın çıkarı olan belli başlı şeyler karşılığında.
KÖTÜ ŞEYLER DEĞİL MERAK ETMEYİN
öldürme sırası ve kişi bağları ise düzenli bir şekilde planlanmış. belle ve sea'nin öldürülme sırası pek düşünülmüş bir şey değil, ama kişilerin sırası berg'in pek yakın olmadığı kişilerden en yakın olana doğru.
amaç ise berg'in sırayla herkesi kaybetmesi ve sıra sevdiklerine gelecek diye paranoyak olması, ve korktuğunun başına gelmesi.
kitabın sonlarında, erin kendisi ireina'yı öldürecek ve üzerini "kayıp" diye örtecekti.
sonrasında berg'e ireina'nın telefonundan mesaj atıp ormanlık bir alana çağıracaktı, ve berg'i de öldürecekti.
erin diana'nın başına geçecek, fakat sonrasında yaptıkları kanıtlarıyla ortaya çıkacak ve idam cezasına mahkum edilecekti.
şirket de bir daha açılmamak üzere mühürlenecekti.
öyle, o kadar.
sürekli kişiler atıldı, ayrıldı, temsili (cinsiyet ve isim olarak) değiştirildi ve yazma hevesi kalmadı bende, bu yüzden olay akışını salıp kitabı bitirdim.
tskler, bb.
YOU ARE READING
Sleep Well | Diana.
Misteri / Thriller+90**********: iyi uykular, çünkü bahse girerim ki bu gece iyice dinlendiğiniz son gece olacak. ©Dianaology | 2020 @Dianaentertainment