Újítás

200 4 8
                                    

Hát, sok idő telt el. Sajnálom a hosszú kimaradást, egyszerűen nem tudtam két könyvre figyelni egyszerre. Most a másik Miraculous könyvemet írom át, bár még nem döntöttem el, letörlöm-e, mert olyan kedves kommenteket kaptam! A lényeg, hogy most azon dolgozom, valamint befejeztem a HP fanfictionömet, ha esetleg valakit érdekel.
De itt nem ezt akartam leírni, hanem az újítást. Sok idő alatt sokat változtam. Higgyétek el, próbáltam visszazökkenni, de valahogy már nem éreztem magaménak ezt a stílust. Ezért szeretnék tenni egy javaslatot. Igaz, most nem tudok tejes figyelmet fordítani a novellákra, és az ötletelésben sem vagyok a topon, de ez nem jelenthet gondot. Ugyanis az ötletem a következő: nagyon szeretek Miraculous novellákat olvasni más világokba, kontextusba átültetve. Írni is szeretnék ilyesmit, de vagy nem volt ötletem, vagy nem jutottam el odáig. Na de majd most!
Ha van egy kedvenc könyvet, filmed, vagy valami, amibe bele tudod képzelni a Miraculous szereplőit, de nincs időd, kedved, energiád, vagy nincs önbizalmad (velem gyakran megesik), írd le egy komment formájában, hogy mit olvasnál szívesen, én pedig megírom neked!
Időkorlátot inkabb nem szabnék ki, nem akarok csalódást okozni. De lassan cammogunk a nyári szünet felé, és minél több ötlet jön, annál többet tudok posztolni itt is! Közben azért gondolkodom én is, van rengeteg befejezetlen novellám, hátha nem mennek fölösbe.
A visszaszoktatás érdekében legutóbb nem eredeti novellával próbálkoztam, hanem az Oblivio/Amnézió című epizódot kezdtem megírni naggyon részletesen. Ha esetleg valaki szívesen elolvasná, szívesen dolgoznék rajta. Bár persze nagyjából 2 percet írtam eddig le pár száz szóban, de tényleg dolgoznék vele!
Bármilyen hozzáfűznivaló esetén várom a kommenteket!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miraculous Novellák-Szerelembe EsveWhere stories live. Discover now