Dersler başladı =)

159 64 7
                                    

Her şey çok güzeldii...

Taaa ki alarmım çalana kadar sabahın ilk ışıkları hava karanlık..
Ben
ben mi okula hazırlanıyorum...
Zaten neden okul erken saattedir ki..
Bu kadar şeyi düşünürken kahvaltımı yapıp annemi ve babamı öpüp Gıyası beklemek üzere ( bu arada servis şöförümüzün adı Gıyasettin ama biz Gıyas diyoruZ..=) ) durağa inmiştim.. Herz amanki gibi serviste bizimkiler kopuyodu :) 
Bende bizimkilere katıldım hep birlikte gülüp eğlenip coşuyoduk sabahki o atarlı halimden azıcık bir parça bile kalmamıştı... Arkadaş ortamı bu dertleri Unutturur mutlulukları arttırıdı nede olsa...
Çantalarımızı bırakıp bahçeye inmiştik vardık bi 10 -15 kişi  evi yakın olan arkadaşlarımızın gelmelerini bekliyorduk onlarda geldiği an kimse Tutamazdı bizi...

Koskoca Lh/A ;-)

Herkes gelmişti bizim kadro tamamdı =D
Bahçede gülüp eğlenirken bi ses yabancı bi ses böldü eğlencemizi
Resmen ayarlanmış gibi aynı anda hepimiz arkamızı dönmüştük bir de ne görelim
Okul müdürümüz ...
Acaba noldu diye düşünürken
Günaydın hocam.. Dedim ve arkamdan nasılsınız hocam diye atıldı Merve...
Okul müdürümüz iyiyim çocuklar sağ olun dedikten sonra ee naptınız alıştınız bakalım yeni okulunuza demişti..
Birbirimize bakıp aynı anda evettt diye bağırmıştıkk.... Herkes bi an bize bakmıştı...

←_←   →_→  

Ve bu kadar gülmenin eğlencenin ardından ders başlamıştıı...  İlk ders Almanca

Hallo!  Hallo!

Güzel ders Almanca ... Eğlenceli geçiyooo :-)

Ders bitti tenefüssss bir dersi ne kadar seversek sevelim tenefüs apayrı bişi değil midir?

Gel gelelim 3 . Derse ingilizceydi artık ilk günkü kadar kötü değildik bir ingilizin kendini tanıtırken kullanğı cümleleri  anlayıp karşılık verebilcek dereceye gelmiştik :-) BU hem bizim hemde öğretmenimizin bize verdiği emekten belli oluyordu..

Vee öğlen arası tüm okul yada en azından okulun yarısı yemekhaneye iniyorduk Yemekhane güzel yemekleri kadar arkadaş ortamıyla birlikte yemek yemek çıkışta öğle arası bitene kadar gırgır yapmak =)))))

Öğleden sonra 2 dersimiz vardı onlarda işlenmiş her zamanki gibi çıkış saati yaklaştıkça sıkılıyorduk...
Ve o annnnn...

Zill çalmıştııı..
Eve gidicektikkk..

Aslında evde de sıkılıyo insan ama gene seviniyo zil çalmasına.  Ve Gıyas'ı beklemek üzere inmiştik bahçeyeee....

Bir de ne görelimmm...

Kalanı diğer bölümde vereceğim..
Arkadaşlar lütfen hikayeye bakıp okuyan herkes VOTE verebilir mi? 
..
Şimdiden Herkeze Teşekkürler.. ٩(๑❛▽❛๑)۶
Yorumlarınızı bekliyorum...

İLk ZAMANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin