Vee birde bahçede ne görelim!!
Okul bahçesinin tam ortasında kemikleri sayılabilen zayıf cılız bir köpek..
Her ne kadar tırssakta bizde koşa koşa köpeğin yanına gitmiş bizden önce gidip köpeğe bakan arkadaşlarımıza nasıl yardımcı olabiliriz diye sormuştuk... Nihayettinde bizim yapabilek bişeyimiz yoktu...
Ama Asla O KÖPEĞİ orda hasta bir vaziyette bırakmazdık..
Napcaz netcez =) diye düşünürken Gıyas gelmişti... Köpekle ilgilenme o kadar odaklanmıştık ki korna çalmasa asla farkedemezdik...
Bi ara servise binmemeyi bile düşünmedik değil ....
Ama sağ olsun Berk babasını aramış babası da bir veteriner getirip köpeği kontrol edecekti....
Gıyas hızlıca korna çalmaya başlayınca Berkin hadi siz gidin babam geliyo bu köpeği kurtarcaz dedi..
Ama gitmek istemiyorduk çantalarımızı aldık servise yönelirken Berkin arkamızdan bağırdı akşam waatsap da açık olun size mesaj atarım demişti...
Böylece bir nebze olsun içimiz rahatlamıştı..
Ama hiçbirimizin morali yerinde değildi serviste çıt çıkmıyordu...
Sıra sıra duraklarda duruyorduk inerken akşam konuşuruz diyorduk...
Her nedense köpek bizi çok etkilemişti...
Eve girer girmez annemi babamı öpüp odama geçtim. Gruba bakıp bi haber varmı diye mesaj attım ama cevap yoktu...
Bende telefonumu sessize alıp ders çalışmaya , ödevlerimi tamamlamaya başlamıştım... Ara ara aklıma köpeğin çelimsiz vücudu geliyordu... =(
Annemin akşam yemeği için çağırmasıyla çıkmıştım odamdan...
Akşam yemeğinden sonra telefonuma baktığımda tamı tamına 154 tane grup dan gelen mesaj olduğunu farketmiştim hemen grubu açtım tek tek okumaya başladım mesajları ve Berk köpeğin veterinerde ki fotoğraflarını atmıştı köpeği barınağa götürmüşler tabi ki ilk yardımı yaptıktan sonra artık içim rahattı gerçi tek benim değil tüm sınıfın içi rahattı...
Sabah alarmımdan önce kalkmış çabucak hazırlanmıştım mutfağa erken gitmem herkesi şaşırtmıştı =) arada bir erken uyanmak lazım ama ARADA bir...
Servise bindiğimde neredeyse herkes Berk 'i sorguya çekioyodu...
Bende katılmazsam olmazdı bir kaç soruda ben sormuştum...
Okula vardığımızda evi yakın olan Arkadaşlarımız bizi bekliyordu....
Ve anlamıştık ki sevgimiz korkumuzun önüne geçmişti...
Sevgi olunca korku teğet geçiii...
Okuyan herkese teşekkürler...
( ˘ ³˘)♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLk ZAMANLAR
Teen FictionUzun zamandır yazmıyordum hikayeyi okuyunca güncellemem yazım yanlışları kişileri ve olayları düzeltmem gerektiğini anladım umarım beğenirsiniz....