Boraya en kötü bakışımı attıktan sonra hiç yanlarına gitmeden ikili koltuklardan birinin cam kenarina gecip kulakligimi taktim ... Oysa servistede en sevdiğim şarki çalıyordu ama şuan başta merve olmak üzere cabbarada bekirede Boraya da kızgındım...
İçimden Boraya olum daha dün bir bugün 2 sen hangi özgüvenle benim yerime oturursun hemde en yakın arkadaşlarımın yanına diye saydırırken . merveden bekirden cabbardan gelen mesajları farkettim ama umrumda degildi şuan onlara kizginimYeni bir mesaj
BORA : ya bak gerçekten sürekli bu koltuga oturduğunu bilmiyodum ÖZÜR DİLERİM
Affedicek misin ??Hemen mesaj attım: önemli olan koltuk değil arkadaslarimin yani sonucta servis giyasin ama onlar benim arkadaslarim hayırdır yani dun 1 bugun 2
Mesaji attikdan sonra caktirmadan arkamı döndüm Bora resmen şokdaydı ..
SANIRIM biraz agir oldu ama bende hakliyim erkenden uyanmisim sabah servisde arkadaşlarımla eğlenmek için planlar kurmusum ama Yeni cocuk tum planlarımı alt üst ediyo olucak şey degil shsh..Okula geldiğimizde bizim arka dörtlüden Bora hariç herkez deniz diye bagiriyordu ..
Hic aldirmadan direk sinifa gectim çantamı sırama bırakıp kantine tuğçelerin yanına indim mervenin
DENİZZZ diye bagirarak yanima gelmesiyle kantindeki herkez bize bakmaya basladi..
Efendim kanka dedim
Kanka bak bu oğlan YANİ Bora 'nın amacı senin yerini kapmak değildi sen gelene kadar oturmakti ilk durakta Bora biniyo anliyacağın bendende önce binio ve servis boş oluyo biz zaten ona demiştik deniz hep bu koltuğa oturur biz hep arkayi dortleriz diye ama sen erkenden atarlandin hele bide o attığın mesaj dun 1 bugun 2 çocuk gercekten çok üzüldü. ...Tamam kanka tamam haklisin ama birden sinirlendim ve birazda boranın üstüne gitmis oldum..
Biraz mi ?
Tamam kanka haklısın gidip özür diliycem ve bariscam tamam mi ?❓❓❓
Kimin kamkisi yürü be Kanka kim tutar seni
Merveden de gazi aldıktan sonra boranin yanina gidip herşeyi anlattim ve baristik tabi hemen kabul etmedi ... Yarın çıkışta bizim tayfa ben ve bora hep berarber Burger Kinge gidicek misiz ..
Tabi hamburger fikri hemen kafama yattığı için kabul ettim boylece bu küslükte uzun sürmedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLk ZAMANLAR
Teen FictionUzun zamandır yazmıyordum hikayeyi okuyunca güncellemem yazım yanlışları kişileri ve olayları düzeltmem gerektiğini anladım umarım beğenirsiniz....