1 rész

111 7 6
                                    

(Lisa pov)
Itt állok apám sírja előtt. Minden nap kijárok, hogy ne kelljen azzal a hárpiával lennem. Tényleg. Elfelejtettem bemutatkozni. A nevem Lisa Karson. 14 éves vagyok, és csak egy mostoha anyám van. Egy igazi hárpia.  (Írói megj. Fogadja minden kedves mostoha anyuka aki ezt olvassa. Bocsánat nem arra céloztam hogy mindegyik ilyen 😅)
Sötétedik. Haza kell mennem, különben nagyot kapok a fejemre. Nincs kedvem még egy monoklit takargatni, mert a végén elfogyna a  smink, és akkor nem lenne mivel. Felnéztem az égre és ezt érdekeztem - miért kínzol engem?-
(Time skip because why not🙃)
Na ma megúsztam két monoklival. Szuper. Lehet többet ivott mint szokott.
Felmegyek a szobámba. Oda legalább nem jön be.
Leülök az ágyra és előveszem a legnagyobb kincsem. Most mindenki arra gondol hogy kés mert vagdosom magam, de nem. Világéletemben hánytam a vértől. Az egyik plüst vettem elő apám táskájából.
Elkezdtem játszani. Tudom tizennégy évesen már gyerekes ilyenekkel játszani, de nekem ez a saját világokat jelentette. Itt az lehetek aki akarok. Itt az történik amit én akarok.
Eljátszottam egy órát, és egyszercsak meghallom a részeg disznó hangját, hogy mehetek enni. Nem volt kedvem itt hagyni a világom. Amikor elértem láttam egy olyan személyt aki megvátoztathat mindent...

Hello ez volt az első rész. Tudom nem sok..sőt kifejezetten kevés..
No mindegy ma még kirakom a második részt is ☺️

A guruló táskaWhere stories live. Discover now