(Rex pov)
na ez az én szerencsém. Akárki lehetett volna a világról, de pont ő az. Nem az, hogy nem örülök, csak kínos.
-tudom hogy csak így összefutottunk, de átjössz egy ottalvósra?-(Lusca kérdezi)
-persze miért is ne?- itt a szívem majd kiugrott, de tűrtőztettem magam
-szuper! Gyere a szüleim biztos megengedik. A tieid is?
Ezt nem kellett volna.
-n-nekem nincsenek szüleim.
-bocsánat nem tudtam.
-a húgommal élek. Megkérdezem.
-oké! Ugorj haza és hozz pizsit meg fogkefét!
-itt tali!
-szia!
Hazamentem, és be pakoltam mindent ami kell. A plüsömön vaciláltam, de végül beraktam. A fertőtlenített takarómat is beraktam ha kéne, bár nem olyan biztos. Nagyon jó illata van a srácnak. Írtam egy cetlit a húgomnak hogy nem leszek itthon. Úgyse fogja érdekelni.
Visszaindultam abba az utcába ahová megbeszéltük. Egy kisebb csapatot láttam. Mikor közelebb értem láttam hogy majdnem mind csúcsragadozó, vagy nagy, erős növényevö pl bika. Amint megláttam mit csinálnak valami elpattant az fejemben. Éppen Luscát verték. Oda rohantam és elkaptam a srác kezét.
-mivan? Csak nem megjött a kis testőröd? Fogadjunk a szüleid fizették.
-hagyjátok békén.
-vagy mi lessz? Halálra szagolgatsz?
Ezzel csak jobban felhúzták. Fogtam magam és beleharaptam a srác karjába. Próbált lerángatni róla, de nem ment.
-szállj már le rólam büdös korcs!
Elengedtem a karját, és megfogtam a nyakát.
-ha most nem húztok el, nem csak a kezedet fogom szétrágni.
Arcon köpött és elrohant. Legszívesebben utána mentem volna, de most Lusca fontosabb.
-minden oké?
Felém nézett. Szörnyű látvány volt. A szája ferepedt, a szeme körül egy csúnya monokli volt. Hirtelen átölelt.
-köszönöm. Ezek a barmok mindíg megvernek.
-semmiség. Mindíg megvédem a barátaimat. Na menjünk.
Elindultunk. Mind a ketten csendben mentünk.
-egyébként mi a teljes neved?
-nincs teljes nevem. Neked?
-nem sincs..
Egymásra néztünk és elröhögtük magunk. Nagyon jó társaság. Amikor megláttam melyik házról van szó meglepődtem. Egy kisebb kastély előtt álltunk meg.
DU LIEST GERADE
A guruló táska
FantasyHello🙂 ne kérdezzétek miért ez a címe . Kis korom óta ezen a "könyvön"dolgozom. Egy Lisa nevű lányról szól, akinek nem igazán jó az élete. Az apukája meghalt, ezért a mostohaanyja neveli, aki eléggé iszákos, és verésel nevelés párti. A lánynak az e...