Ezután a kínos pillanat után beszélgettünk egy kicsit. Ez NAGYON kínos volt. Ezután nem nagyon történt semmi.
*alvás idő*😗
(Lusca pov)
NEM TUDOK ALUDNI. Rex bezzeg azonnal elaludt. Mázlista. Jó alvó. Na a felállás az, hogy én az ágyamban, ő meg a padlón alszik. Félek hogy reggel rálépek. Ő az első barátom. Nem akarom elveszíteni. Sokat számít nekem.
✨reggel mert a drága író lusta 👁👄👁✌🏻✨
(Rex pov)
MEG FOGOK VAKULNI. Ennek a gyereknek nincs se függönye, se redőnye?! Nem értem hogy nem kelt fel erre a vakító fényre. A következő pillanatban kicsapódott az ajtó. Na ki volt az? Persze hogy Alfréd.
-Jó reggelt Lusca úrfi. A szülei beszélni szeretnének magával.-ezzel a mondattal kiviharzott, az ajtót becsapva.
Lusca fáradt fejjel nézte a komornyik hűlt helyét. Fáradt, lomha léptekkel elindult a fürdőbe átöltözni (igen a fürdőbe) én a szobában öltözök. Miután késsz lettünk lementünk a földszintre a szüleihez.
- Jó reggelt-köszöntünk.
-jó reggelt fiúk. Nagyon jó hírünk van neked Lusca. Megházasodsz. Egy jó hírű család lányát veszed el.
Lusca döbbenten nézett a szüleire.
-MICSODA?! ENGEM MEG SE KÉRDEZTEK?!
-kicsim. Ez nem rajtad múlik. Elveszel egy nagyon derék lányt, egy nagyon derék családból.
Lusca sokkoltan nézett ki a fejéből. Én sem nézhettem ki nagyon máshogy.
-elnézést hogy beleszólok. Ez nem a fiuk döntése, hogy kit vegyen el? Ez nem a maguk döntése. Nem tehetik. Ez egy demokratikus ország. Mindenki a saját sorsáról dönt.- a nő rám nézett eltorzult arcal, mint akiből mingyárt kitörik valami.
-HOGY MERÉSZELSZ ÍGY BESZÉLNI HOZZÁNK?! BEFOGADUNK EGY ESTÉRE, ÉS ÍGY HÁLÁLOD MEG?! EZ RÁD IS VONATKOZIK FIAM. ETETÜNK. FIZETJÜK A ZONGORAÓRÁKAT, TE MEG ILYENEKKEL BARÁTKOZOL?!
- KI MONDTA, HOGY SZERETEK ZONGORÁZNI?! TI MINDENT ELDÖNTÖTÖK HELYETTEM. SOHA SEM AZ VAN AMIT ÉN AKAROK. SOHA.
-Kicsim miről beszélsz? Te szeretsz zongorázni. Te a mi fiunk vagy. A mi fiunk zongorázik.
- akkor nem akarok a fiatok lenni.
-NEM ÉRDEKEL MIT MODASZ ELVESZED A LÁNYT.
-DE NEM AKAROM. HA KELL AZ OLTÁRNÁL MONDOK NEMET.
KAMU SEDANG MEMBACA
A guruló táska
FantasiHello🙂 ne kérdezzétek miért ez a címe . Kis korom óta ezen a "könyvön"dolgozom. Egy Lisa nevű lányról szól, akinek nem igazán jó az élete. Az apukája meghalt, ezért a mostohaanyja neveli, aki eléggé iszákos, és verésel nevelés párti. A lánynak az e...