Co on zrobi gdy ty go przytulisz?

223 14 32
                                    

Pomysł od X_transcendentnosc_X.



Hufflepuff

*Będzie myślał, że ktoś ci coś zrobił więc bez namysłu odwzajemni gest.

-Kochanie co się stało?

*kiedy powiesz mu, że chciałaś się po prostu przytulić, on powie "myślałem, że coś się stało" po tym jak to powie, będzie cię przytulał jeszcze 2 minuty.

Ravenclaw

*jak go przytulisz zamrozi go i dopiero po minucie przypomni sobie, jak to dziwnie wygląda. Niechętnie odwzajemni gest.

-Psujesz moją reputację słonko.

*po tym jak to powie odsuniesz się od niego i zapytasz " miałeś ją kiedyś?". Jak go o to zapytasz weźmie poduszkę i cię nią walnie.

Gryffindor

*Odwzajemni gest, z myślą, że: Czujesz się samotna. Spróbuje wejść ci do głowy, aby sprawdzić co się stało. Po tym jak go nie wpuścisz zapyta.

-Czy coś znowu zrobiłem? No odpowiedz mi kochana.

*Jak mu odpowiesz, że nic nie zrobił. Nie uwierzy ci i będzię cię męczyć cały dzień, abyś powiedziała co się stało.

Slytherin

*Jak go przytulisz, będzie miał ochotę kogoś zabić, za to, że jego zdaniem: Jesteś smutna. Po pięciu sekundach lekko odwzajemni gest.

-Kto cię skrzywdził kochanie?

*jak powiesz, że nikt, albo powiesz daną osobę. Nie odejdzie tylko wzmocni uścisk śpiewając pod nosem" ktoś dzisiaj umrze".

Tom Riddle-boyfriend scenarious [1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz