52. Sevipte Kavuşamayanlara

67 25 42
                                    

Bir zamanlar benimde vardı bir sevdiğim. Halen de sevdiğim o zaten de neyse. Ama gitti o çoook uzaklara. Ne zaman efkar bassa gelir aklıma. Unutma çocuk bekleyeceğim seni...

Bizim karşı komşu ben ne zaman dışarı çıksam kapıyı açıyor bana bakıyor bakıyor ve kapıyı kapatıyor.

Bende dedim ki bu sefer bu kadına yakalanmayacağım. Ulan annemden gizli çıkılıyor bu kadından gizli çıkılmıyor. Neyse işte.

Aga ben kapıyı sessizce açtım parmak uçlarımda yürümeye başladım. Tam o anda ayakkabılıkda duran ayakkabılar devrildi. Mutfaktan su sesleri tabak kırılma sesleri. İçerden Akıllı Tavşan Momo şarkısı aynı anda gelmeye başladı. Ulan bir çıkıcam dedim evde Vietnam savaşı başladı.

Bende hay şansımı diyip kapıyı hızla ittim. Sürpriz ayağım kapının arasında kalmış üç büklüm olmuş. Ben orda bir feryat kopardım. Yan binadakiler duydu. Neyse işte ben sürüne sürüne içeri girip kapıyı kapattım. Hepsi yakalanmamak uğruna.

Ve yarım saat sonra koltukta ayağıma buz tutar iken öğreniyorum ki kadınn iki günlüğüne yazlığına gitmiş evde yok.

Efkar ve aga. Konuşmak istemiyorum...

( Lan millet zengin ya kadının sokağa çıkma yasağı da gidecek yazlığı var. Görseniz 60 yaşında. Ulan ben senden gencim. Bırak da yeni nesil yaşasın vicdansız.)

BİRAZ EĞLENEK YAVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin