SHORT IDEA ABOUT STORY: ALL CHARACTERS ARE SAME AS THE STORY IN THE SERIAL. ANIRUDH HAD SENT BONDITA TO LONDON FOR HER FURTHER EDUCATION AND NOW SHE IS A BARRISTER JUST LIKE HER PATIBABU. HER AGE IS 25 WHILE ANIRUDH IS 34. ALL THE CONFLICTS BETWEEN THEM HAS BEEN SOLVED AND KAKA HAD MADE THEM MARRY AGAIN AND THEY BOTH AGREED HAPPILY AS THEY HAD REALISED THEY BOTH LOVE EACHOTHER ALL CUSTOMS AFTER MARRIAGE HAS BEEN DONE AND TODAY IS THEIR suhaagraat. LET THE STORY BEGINS.
18+CONTENT AHEAD
ALL THE LADIES AFTER THE BASHI BIYE RASAM TOOK BONDITA WITH THEM TO PREPARE HER FOR HER SPECIAL NIGHT WHILE SOM AND BATUK TOOK ANI WITH THEM.
ANI ROOM
SOM: DADA AAJ APKI ASLI MAYENE ME SHAADI HUI HAI , AJ APKO PATA CHALEGA KI PATI PATNI KA RISHTA KITNA SUNDAR AUR PAVAN HOTA HAI. KYO BATUK?
BATUK; HAA DA BILKUL SAHI KAHA AAPNE , LEKIN MUJHE TO AAJ BHI YAAD HAI JAB AAPKI AUR SWARA BODI KI PEHLI RAAT THI TAB AAP KITNA NERVOUUS THE.
ANI; ARE BATUK TUM SOM KO CHODO AUR MUJHE BATAO KI MAI KYA KARU PATANI KYO MUJHE INI NERVOUSNESS HO RAHI, PATANI UDHAR BONDITA KI KYA HALAT HO RAHI HOGI, VO TOH BECHARI DARGAYI HOGI,pata nahi Kitna pareshan Kar RAHE HONGE USE O LOG.
SOMTUK:KISI KO YAHAN BOUDI KI BAHUT CHINTA HO RAHI HAI !!
ANI DONO KE KAAN MARODTA HAI AUR KEHTA HAI : AGAR AB AUR KUCH BOLA NAA TOH MAI TUM SOM KO SWARA SE KEHKE KAMRE SE BAHAR NIKALWA DUNGA AUR BATUK TERESE MAI BADLA TAB LUNGA JAB TU APNI WAALI KO LEKAR AYEGA.
SOMTK; SORRY DADA AB HUM KUCH NHI KAHENGE PLEASE KAAN CHODO DARD KO RAHA HAI.
ANI LEAVES THEIR EAR WHICH WERE RED NOW.
BATUK; CHALIYE DADA BOUDI APKA WAIT KAR RAHI HOGI.
THEY LEFT THE ROOM.
BONDITA ROOM(SUHAAGRAT ROOM)
RANDOM LADY; CHOTI MALKIN AAP DARIYEGA MAT CHAHE KUCH BHI HO JAYE, CHAHE PAYAL TUTE, CHUDI TUTE,KITNA BHI DARD HO SEHLENA PAR KAMRE SE BAHAR MAT NIKLNA.
BONDI WHO WAS NOW BLUSHING HARD SHYLY NODDED HER HEAD WHILE GAZING ON THE FLOOR.
R.L:CHOTI MALKIN AAJ KI RAAT APKE LIYE BAHUT MUSHKIL HOGI PATA NAHI KABSE CHOTE MALIK NE PNE AAP KO ROKKAR RAKHA HAI, AAJ TO VO SARA JOSH EK SATH NIKALENGE AAP PAR.
ALL WOMEN WERE LAUGHING AND TEASING HER. SHE WAS QUITELY BEARING ALL THIS AND WAS WITING FOR ANI AS SHE WAS FEELING VERY NERVOUS AND SCARED BY THEIR TALKS.
SWARA; ARE AB BAS BHI KIJIYE BODI KO SATANA, JALDI CHALIYE ANI DADA ATE HI HONGE.
ALL THE WOMEN LEFT THE ROOM AND ONLY BONDI AND SWARA WERE LEFT.
SWARA;BODI AAP CHINTA MAT KIJIYE YE SABKA TH KAM HI HAI CHIDANA, DADA AAPSE BAHUT PREM KARTE HAI AUR JAHAN PREM HOTA HAI WAHAN KOI BHI DARD AUR DAR NAHI HTA HAI AAP DARIYE MT KUCH NAHI HOGA.
BO; HA SWARA TUM SAHI KEH RAHI HO, MAI BHI PATA NAHI KY INKI BAT ME AKE ITNA DAR RAHI HOON.
SWARA; ACHA BODI AB MAI CHALTI HU DADA BAHAR AA RAHE HONGE.
SAYING THIS SHE COVERED BONDITA FACE WITH GHUNGAT AND WENT OUT OF THE ROOM WHERE ALL THE LADIES WERE TEASING ANI.
SWARA; AP LOG FIRSE SHURU HOGAYI PLEASE JAIYE AUR MAT SATAIYE MERE DADA KO.
ALL THE LADIES WENT AWAY AND THE THREE RC BROTHER WITH SWARA WAS STANDING. ANI WAS GOING TO ENTER THE ROOM WHEN SWARA STOOD IN FRNT OF HIM BLOCKING HIS WAY.
ANI; SWARA AB TUM BHI UJHE UN SAB KI TARAH TANG KAROGI.
S; NHI Dada MAI TOH SIRF APNA HAQ MANG RAHI HU.
YOU ARE READING
ANIDITA: ZIMMEDARI YA KUCH AUR (OS, short story 18+)
FanfictionHI, GUYS MY SECOND BOOK ON WATTPAD. THIS IS A ONE-SHOT AND SHORT STORY SERIES BASED ON THE SERIAL BARRISTER BABU WHICH IS TELECASTED ON COLORS TV. GUYS, IT WILL BE A MATURE SERIES THAT WILL INCLUDE MOST OF THEIR INTIMATE AND ROMANCE SCENES. BUT THER...