_პირველ რიგში მოგესალმებით!
მოკლედ ეს იდიოტობა 2021-ში ავტვირთე და საკმაოდ დიდი ნახვა მოაგროვა. ამიტომ დამენანა წაშლა.
გადავწყვიტე რედაქტირება გამეკეთებინა და შემეცვალა რაღაც დიალოგები + ჩამემატებინა სიტყვები.
იმიტომ რომ სასწვაული ქრინჯობები იყო შიგნით. ნუ ახლაც არაა გლეჯვა მაგრამ წინას ჯობია 😃🤦🏻♀️
ასე რომ 2022 წლის 22 ივლის თიიითქმის 23 ივლისს ხელახლა ვტვირთავ. ცოტა შეცვლილს.
მივმართავ იმას ვინც ახლა კითხულობს პირველად ან წაკითხული აქვს და არ ახსოვს სიუჟეტი. თავი არ დააინტერესოთ თუ რა ეწერა წინაზე.😂 არანაირი სიუჟეტი არ მაქვს შეცვლილი. უბრალოდ შტრიხები გავასწორე. დიალოგი შევცვალე. მოკლედ უკეთესი წასაკითხი გავხადე.
ასე რომ თანამოძმეებო,ძმებო დებო, ამხანაგებო,კარგი ხო...😕 მადლობა ყველას, რომ დააკლიკე ეკრანზე და კიდევ ერთ ლეღვობას უთმობ დიდი დიდი ნახევარ საათს🤦🏻♀️❤️
გეიხარე დეი<3333333
აქ უკვე რედაქტირებიანად 2301სიტყვა!_
ამდენი ქართულის ესეშიც არ დამიწერია. გმადლობთ ყურადღებისთვის!<33საწოლზე წამოწოლილი ომეგა,მის არც თუ ისე საინტერესო თუ მრავალფეროვან ცხოვრებაზე ფიქრობს.
"რატომ არავის მოსწონს ის?"
ეს კითხვა ებადება მის გარშემო მყოფ მეგობრებს, რომლებიც არც თუ ისე ბევრნი არიან.
სინამდვილეში ომეგას,ძალიან ბევრი მსურველი ალფა ჰყავს.
გარდა თეჰიონისა,არავინ იცის რომელი პიროვნება იმალება მის შიგნით.
რომელიც დიდხნიან ძილსაა მიცემული,და მხოლოდ განსაკუთრებულ შემთხვევებში იღვიძებს.არ არის ისეთი უცოდველი კრავი, უბრალოდ მის კოსტიუმს ატარებს.
ცხოვრება მოსაწყენიც კია,სულ ერთი და იგივე, არანაირი დაბრკოლება.
არანაირი მენტალური პრობლემები, არანაირი ნერვიულობა თანხის არქონასა და მის უკმარისობზე. საკმარისი ფული და პირობები აქვს იმისთვის რომ ჰქონდეს,თბილი სახლი, ინტერნეტ წყარო და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი საჭმელი.
YOU ARE READING
𝑩𝑰𝑩𝑳𝑰𝑶𝑻𝑯𝑬𝑪𝑨 ✓
Fiksi Penggemar❗ რედაქტირებული ვერსია ❗ ⚠️ შეიცავს 18+ სცენას,ვისაც არ მოგწონთ მსგავსი,ნუ წაიკითხავთ ⚠️ 🔴𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊🔴 ⚪𝑂𝑁𝐸𝑆𝐻𝑂𝑇⚪ 🔵𝗢𝗠𝗘𝗚𝗔𝗩𝗘𝗥𝗦𝗘🔵 ☞︎︎︎17.04.2021☜︎︎︎