20 HAZİRAN

26 6 1
                                    

1) Skype,WhatsApp, Snapchat, kısaca kullanabildiğiniz her türlü iletişim uygulamasını indirin. Pandalı tulum pijamanızı giyin ve bütün gece uyanık kalıp gözkapaklarınız segirmeye başlayana ve uyumanız kaçınılmaz olana kadar erkek arkadaşınızla yazışın.

2) Uyanıp onu ozlediginiz zaman, şarkıyı tekrara alıp Sonbahar Kızı'nı dinleyin.

3) Sohbet etmek istediğinizde onu yanlışlıkla 03:00'ında uyandırmamak için, telefonunuzda onun olduğu yerlerde saatin kaç olduğunu haber veren bir uygulama indirin.(Uyandırma olayını şimdiden en az on kez yapmisimdir.)

4) Bir takvim alın ve onu tekrar göreceğiniz zamana kadarki günleri işaretleyiniz (ki bu arada o saatte artık sadece 5 GÜN KALDI).

5) Hiç bu kadar ayrı kalmamak ve okulu bırakıp o her neredeyse oraya varabilmek için ne yapıp edip piyangosu kazanın.

6) Ne yaparsanız yapın ama SAKIN internete girip çığlıklar atan milyonlarca hayranın önünde bahsi geçen erkek arkadaşın etrafında popo sallayıp kıvırtan,süper göz alıcı pop star Leah Brown videoları izlemeyin.

7) Ve SAKIN internette adını aratıp siz sınavlara çalışırken onun yaptığı onca harika şeyi görmeyin.

Sevgili okurlarım, günün birinde içimden bu blog'u herkese bir şekilde yayımlamak istesem de asla yapmayacağım.

Çünkü biliyorum ki erkek arkadasım dünyanın en tatlı adamıyken ve bana böyle hissetmem için hiçbir neden vermemişken kendimi güvensiz, çirkin ve biraz fazla kıskanç hissediğimi itiraf ermeye hakkım yok, değil mi?

Bana bu duygunun geçeceğini söyleyin. Bu işten nasıl sağ çıkarım, bilmiyorum.

Artık hiç çevrimiçi olmayan Çevrimdışı Kız... Mucks.

ÇEVRİMİÇİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin