Sabah erkenden uyanmıştım. Çünkü bugün okul vardı. Yoksa normalde öğlenden önce asla uyanmazdım . Neyse ki okulumuzda forma giymek zorunlu değildi. Yoksa bütün karizmam çizilirdi. Üzerimi giyindim. Saçımı düzleştirip at kuyruğu yaptım. Yüzüme çok abartılı olmayacak şekilde bir makyaj yaptım.
(İçindekileri siyah düşünün)
Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Bugün okula yeni bir matematik hocası gelicekmiş.
Umarım diğer hocalar gibi sinirli ve huysuz değildir.
Bunları düşünürken okula gelmişim bile. Hemen içeri girip sınıfa doğru yürümeye başladım. Biraz hızlı yürüyordum sanırım çünkü birine çarpmıştım.
Yn:Şey ben çok özür dilerim kazara oldu.
Diyerek elimi uzattım. O ise yüzüne çapkın bir gülümseme kondurarak;
X:Kalkmama yardım et bari.
Dedi. Bende elini tutup kaldırdım. Yürürken arkasını bile dönmeden "Birdahaki sefere dikkatli ol öğrenci" diye bağırmıştı. Yoksa bu yeni gelen matematik hocası mıydı. Off ilk günden adama rezil oldum iyi mi. Sınıfa girdim ve kitabımı çıkarttım. Dersimiz biyoji'ydi. Ve ıq seviyesi ayakkabı numarasından daha düşük olan ben yine bu dersten hiçbişey anlamayacaktım.
Hoca sınıfa girdi. Tam ders anlatmaya başlayacaktı ki sınıfa nöbetçi öğrenci girdi.Nöbetçi öğrenci:Hocam yn'i bay kim çağırıyor.
Hoca:Tamam Yn çıkabilirsin.
Başımı sallayarak bay kim'in odasına yürümeye başladım.
Kapıyı çalarak içeri girdim. Ama girmez olaydım. Bu sabah çarptığı kişiydi. Şimdi kesin ağır bir ceza alıcam. Yalnız şuan da bay kim gömleğinin ilk 3 düğmesini açmış ve dağınık saçlarıyla o kadar karizmatik duruyordu ki etkilenmemek elde değildi. Ama belli etmiyordum tabii ki.
Bay kim:Evet sen sabah bana çarpan öğrencisin değil mi.
Yn:Evet. Hocam gerçekten çok özür dilerim ben-
Bay kim:Aslında ceza vermem gerek ama sana cezanı kendi dersimde vermek istiyorum.
Yn:E hocam özür diledim ya...
Bay kim burnumun dibine kadar eğildi ve"ama ben özrünü kabul etmedin Yn erdenet" dedi ve geri çekildi "şimdi sınıfına çıkabilirsin" diye de ekledi. Bende sınıfımda çıkıp hiç anlamadığım derse devam ettim:(
Bay kim'den;
Yeni okuluma gelmiştim. Bu benim öğretmenliğe başladığım ilk yıldı. Ve çalışacağım okul 3 yıldır sevdiğin kız olan Yn erdenet'in okuduğu okuldu. Okula girdim. Tam odama çıkacaktım ki biri bana çarpmıştı. Baktığımda bu kişinin Yn olduğunu gördüm. Benden özür dilemeye başladı. Şuan öylesine tatlıydı ki ona sarılıp yanaklarını öpmemek için kendimi zor tutuyordum diyebilirim. Bende çok uzatmadı ve kalkmama yardım etmesini istedim. İlk defa ellerine dokunmuştur ve çok heyecanlanmıştım.Ayağa kalktığımda giderken öğrenci olmadığımı farketmesi için "Birdahaki sefere dikkatli ol öğrenci" dedim. Şaşırdığını arkam dönük olmasına rağmen tahmin edebiliyorum. Odama gidip yerleştim. Zil çalmıştı. Nöbetçi öğrenciden 11)A dan yn erdenet'i çağırmasını istedim. Herzamanki gibi çok güzeldi. Biraz konuştuk ve ona dersimde ceza vereceğimi söyledim ve takrar sınıfına gönderdim.
************
Teneffüsten sonra yn'in sınıfına derse geldim. Ama boynum çok ağrıyordu. Sanırım bilgisayarla çok fazla oynuyorum. Bi saniye acaba yn'den bana masaj yapmasını mı istesem zaten ona ceza verecektim. Ben boynumu ovup dururken bir kız anlamış olacak ki;
1. Kız:Hocam boynunuz mu ağrıyor?
Bay kim:Evet malesef. Biriniz ben ders anlatırken boynuma masaj yapsa sorun olur mu?
Bütün kızlar masaj yapmak için birbirini yerken yn'den çıt çıkmıyordu. Asi kız işte.
Bay kim:Yn masajımı sen yapar mısın?
Yn:Ben mi?
Bay kim:Evet. Lütfen.
Biraz sızlansa da kabul etmişti. Ben ders anlatırken o da omuzlarıma ve boynuma masaj yapıyordu. Elleri o kadar hafifti ki ilaç gibi geliyordu. Öyle ki saatlerce böyle k alabilirdim.
Birden aklıma gelen şeyi söylediğimde bütün kızlar itiraz edip oflamaya başlamıştı.
Bay kim:Bundan sonra......
Sizce bay kim ne dedi. Peki siz yeni hikayemi nasıl buldunuz oy verip yorum yapmayı unutmayın u kadar emek veriyorum bir oy verip yorum yapmayı çok görmeyin sizi seviyorum,🥰🥰