2.bölüm

65 5 13
                                    

Bay kim:Bundan sonra kızlar benim dersime kısa şort ve etekle giremez. Anlaşıldı mı?

Sınıftaki tüm kızlar oflayıp itiraz etmeye başlamıştı. Anlamıyorum sanki okula değil defileye geliyorlar. Hepsinin yüzünde bir ton boya. Makyaj kataloğu gibi dolaşıyorlar ortalıkta. Yn'de sürekli şort giyip duruyor. Hayır kavga çıkarmamı istiyor anlaşılan.

Bay kim:Boşuna itiraz edip kafamı yormayın. Bir kere söyledim bitti. Sözümün üstüne söz istemiyorum.

YN'den;

Bay kim öyle bir racon kesiyordu ki onun bu halleri beni daha da etkiliyor. Tamam biraz saçmaladım. O benim öğretmenim sonuçta. Onun ile ilgili saçma sapan hayaller kurmam doğru olmaz. Sonunda zil çalmıştı. Oh be!! Ellerim koptu masaj yapmaktan. Ben yerime otururken o da sınıftan çıkmıştı. Çıkarken de o çapkın gülüşünü atmayı ihmal etmemişti tabii. Bu adamın derdi ne böyle. Yani şimdi ne yalan söyleyeyim ondan etkilenmiyor değilim. O hafif kalın sesi, kare gülüşü, fiziği beni benden alıyordu.

Ama o benim öğretmenim. Bana o gözle bakacağını hiç sanmıyorum. Keşke ikimiz için bir şans olsa. Ah bay kim bana neler yaptınız böyle. Daha tanışalı saatler oldu bense neler düşünüyorum.

Nasıl bir etkidir bu??

Bir dahaki dersimiz boştu. Bende bahçeye çıkıp banka oturdum. Kulaklığımı taktım ve telefonumdan müzik açtım. Tabii ki en sevdiğim şarkı olan "Gazapizm-Adımın ses getirsin" dinliyordum. Birden kulağımdaki kulaklığın biri alınmıştı.

Baktığımda yanımda bay kim vardı.

Bay kim:Yabancı şarkı sevdiğini bilmiyordum.

Yn:Türk olduğum için benim için yabancı değil aslında.

Bay kim:Türk olduğunu biliyorum. Güzelliğinin kaynağı belli.

Bunu dediğinde biraz utanmıştım.

Bay kim:Bak ne diyeceğim. Okul çıkışı biryerlere gidelim mi?

Yn:Biz mi?

Bay Kim:Evet biz. Lütfen kırma beni.

Yn:Peki.

Bay kim:Tamam o zaman. Çıkışta beni bekle.

Yn:Peki bay kim.

Bay kim:Bu arada artık bana bay kim deme. Taehyung demen yeterli.

Yn:Tamam artık taehyung diyeceğim:)

(kısa keseceğim)

Dersler bitti. Bende çantamı toplayıp sınıftan çıktım.

Otoparka gidip Taehyung'u beklemeye başladım. Sonunda geldi.

Ama biraz fazla neşeliyim sanki.

Güzel bir haber mi aldı acaba. Arabayı çalıştırdı. Bahçeli güzel bir eve gelmiştik. Neden buraya geldik ki şimdi. Biz gezmeyecek miydik?

Taehyung:Yn benim üzerimi değiştirmem gerek sen salonda beni bekle hemen gelicem.

Yn:Peki bekliyorum.

Dedim. Taehyung gitti.

15 dk sonra

Merdivenden ayak sesleri gelince o tarafa döndüm bir de ne göreyim. Taehyung üzerine gömlek giymemişti.
Ahh sanırım kalbim yerinden çıkacak şimdi.
Vücudu kaslı olmasa da gayet sexydi.
Ben arkamı dönmüş bu saçmalıkları düşünürken taehyung dibime kadar gelmişti.

Taehyung:Yn Bi bakar mısın bana?

Yn:Ü-üzerinizi giyinin de g-gidelim artık.

Taehyung birden önüme geçip ellerimi tuttu.

Taehyung:Yn konuşmamız gerekiyor.

Yn:Ne konuşucaz ki?

Taehyung:Yn yıllardır peşindeyim hiç mi farketmedin? 3 yıldır hep takip ediyorum seni. Seninle ilgili herşeyi biliyorum. En sevdiğin renk mavi mesela, en büyük korkun güçsüzlük, makyaj yapmayı çok seviyorsun...

Yüzüme yaklaşarak

Hatta şuanda dudağında karamel kokulu nemlendirici var.

Dedi ve elini yanağıma koydu. Ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Başta yumuşak yumuşak öperken benim karşılık vermediğimi fark edince öpüşöesi daha da sertleşmeye başladı.

Ben onu göğüslerine itmeye başladım.Ama yok gram kımıldamıyordu. Birden bacaklarımda tutup beni kucağına aldı. Şimdi utancımdan bayılacaktım.

Beni öperken bir yandan ya L koltuğa oturdu. Veeee ben neredeyse ölücem şimdi.

Benden ayrıldı kafasını geriye yaslayıp gözlerini kapattı.
Bende kalkıp giymeyi planlıyordum.
Tabii beni bırakırsa.
Belimi öyle r tutuyordu ki biraz daha sıksa belim kopacaktı.

Onun kollarını itip kurtulmaya çalışıyordum ki gözlerini açıp yerinde doğruldu ve konuşmaya başladı.

Taehyung:Sana aşığım Yn neden benden utanıyorsun?

Yn:Bu yaptığımız doğru değil.

Dedim utangaç sesimle. O ise bana yaklaşarak "Nesi doğru değil" dedi.
Nefesi yüzüme çarpıyordu.

Tek hamlede beni altına aldı ve sertçe öpmeye başladı.

Kurtulmaya çalıştım ama yine başaramamıştım.
Benden ayrıldı ve koltukta yanıma uzandı.

Gitmek için kalkmaya çalıştım ama yine belimdeki güçlü kolları bunu engellemişti.

Taehyung:Gitmene izin vermicem Yn boşuna uğraşıyorsun.

Yn:Ne istiyorsun lan benden!?

Taehyung:Aaa ama senin gibi güzel bir kıza lan yakışmıyor.

Yn:Sana ne lan sana ne!!

Taehyung:Offf Yn...

Yn:Bırak beni!

Yn:Sana söylüyorum!

Yn:Alooo...!

Uyumuştu.

Bende o kadar yorulmuştum ki ses çıkarmadan uyudum.

                                               623 kelime

Arkadaşlar yazana kadar parmaklarım tutmaz oluyor sizde Allah rızası için bir vote vermeyi çok görmeyin. Neyse iyi okumalar. Sizi seviyorum jelibonlu cipslerim🥰

Öğretmenim Kim Taehyung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin