⬇️Válassz egy tárgyat⬇️
🗝
⛩
⏳
🌵
🛼
👑
💎Lapozz le
🗝:Stevevel
⛩:Sammal
⏳:Thorral
🌵:Buckyval
🛼:Eddievel
👑:Parkerrel
💎:TonyvalEgy bárba inni.Ott meghív egy hangzatos színes kis italra ,te elsek kéreted magadat ,de végül elfogadod.Vissza fogottan iszogatsz és kezdeményezel egy olyan beszélgetést amiben egy két bókot el tudsz neki nyögni.Egyre felszabadultabbak vagytok egymás mellett és már a levegő is elég nehézzé vált az ütős ital végett.Így az épület erkélyére mentetek ahol mások is voltak de ti csak egymásra figyeltetek.A beszélgetés rád terelődött a csinos ruhádra és az illatos hajadra, a szép körvonalaidra.Csend lett közel hajolt hozzád te:
♒️Vízöntő: A nyakába fúrtad az arcod és magadba szívtad az illatát.
♓️Halak:Félve elhúztad az arcod majd rá kérdeztél:Ezt ugye nem csak az ital végett szeretnéd.Amire kielégítő választ kaptál:Én csak egyet ittam ...Tudom mit akarok!...Téged!
♈️Kos:Nem hagytad hogy ő diktálja a tempót így mielőtt még megcsókolhatott volna közel hajolva hozzá a nyakát kezdted el csókolni majd úgy tértél vissza az alkoholtól csillogó ajkához.
♉️Bika:A kezét végig simítottad ,majd erősen össze kulcsoltad az ujjaitokat és úgy néztél vissza rá és vártad ,hogy megcsókoljon.
♊️Ikrek:Nem habozva hajoltál hozzá közel és ragasztottad össze ajkaitokat.
♋️Rák:Te a kezét a derekadról lejjebb csúsztattad és ahogy a hátsódat markolta úgy húzta jó közel magához.
♌️Oroszlán:Vártál mit tesz.Tudtad hogy mit fog de azt akartad hogy ő csókoljon meg.
♍️Szűz:A mellkasához feszültél hogy jól érezhesse az idomaidat és ebben a pózban nézted ahogy kajánul elmosolyodik.
♎️Mérleg:Kéretted magadat ,hátrább hajoltál majd ahogy láttad hogy jön utánad csak akkor hagytad hogy megcsókoljon.
♏️Skorpió:Hagytad hogy megcsókoljon majd mielőtt elhúzta volna az arcát érzékien sugtad a fülébe,hogy ....
♐️Nyilas:Te homlokod az övéhez döntotted majd csak ezután toltad az ajkad az ajkához.
♑️Bak:A mellkasára döntötted a fejedet majd úgy cirogattad meg a nyakát.
YOU ARE READING
Marvel horoszkóp|Preference
RandomLesd meg, hogy a te horoszkópoddal ki lennél, mi lennél és mit csinálnál a Marvel univerzumban! #1 horoszkóp = 2018.jun.18. #1 horoszkóp = 2019.jun.13.