Tudom, tudom... MA már 2. rakok ki részt, sőt 2. rakok ki RDJ részt, de megéri...hidd el! A mai nap ugyebár kutatgattam Róbert után és annyi, de annyi kurv🖤 jó idézetet találtam tőle, hogy ennek szántam egy külön részt.
🖤"Olyasmi vagyok, mint egy gonosz tudós, ha figyelmen kívül hagyjuk, hogy nem vagyok gonosz... vagy tudós."
🖤Robert, ha a Vasember-páncél a való világban is létezne, és egy nap neked lenne egy belőle, mihez kezdenél vele?
- Eladnám.
🖤Ha Istent akarod megnevettetni, nincs más dolgod, mint a terveidről mesélni neki.
🖤Ez az én mottóm: ez a férfiak világa, de a nők kormányozzák
🖤„Nem sok mindent tudok a színészetről. Egyszerűen csak hihetetlenül tehetségesen kamuzok.”
🖤„Az emberek soha nem változnak meg fenyegetés vagy kényszer hatására. Akkor változnak, ha találnak valami számukra becses dolgot, ami olyan értékes nekik, hogy elkezdjenek miatta másképp élni.”
🖤„A drog olyan, mintha egy csőre töltött pisztoly lenne a szádban és szeretnéd a fém ízét.”
🖤A köszönőbeszéde 2010-ből, mikor Golden Globe-ot kapott a Sherlock Holmes első részéért: "Elsőként szeretném megköszönni Susan Downey-nak(a felesége), aki azt tanácsolta nekem, hogy ne bajlódjak a beszédre való felkészüléssel, mert úgyis Matt Damon fog nyerni."
🖤Ó, mostanában nem iszom. Allergiás vagyok az alkoholra és a kábítószerre. Valahányszor kipróbálom, rögtön bilincset kapok tőle.
🖤Egy rajongó aláírást akar tőle kérni. Odadug az orra elé egy egydolláros bankjegyet és egy tollat.
RDJ: - Arra akarsz kérni, hogy állami tulajdont rongáljak?
A rajongó megszeppenve: -Ööö...
RDJ: - Na adjad ide.
🖤Nézd, ha nem kapok egyet(Oscart) közvetlenül valami miatt, előbb-utóbb eljutnak oda, hogy adniuk kell egyet, mikor megöregszem. Tehát akárhonnan is nézzük, biztos kapni fogok egyet.
🖤"Mindig kívülállónak éreztem magam ebben az iparban. Azt hiszem azért, mert felettébb elmebeteg vagyok."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel horoszkóp|Preference
DiversosLesd meg, hogy a te horoszkópoddal ki lennél, mi lennél és mit csinálnál a Marvel univerzumban! #1 horoszkóp = 2018.jun.18. #1 horoszkóp = 2019.jun.13.