« نــە بــەشــی خــەونــەکــان خــەوتــیــن
نــە بــەشــی خــۆزگــەکــان ژیــایــن 🥀💔 »...........
من : تایهیۆنگ تکایە ئەتوانی ئەمە بوەستێنی ؟!
تایهیۆنگ : نا ئەوە هەستێکی زۆر خۆشە !ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"تایهیۆنگ نانەکەیی تەواوکرد ، ئەوە تایهیۆنگ چی بەسەر هاتوە سەرەتا دەستدرێژی کردە سەرم ئێستاش گرنگیم پێئەدا ؟ ئەوە چیە ؟؟"
تایهیۆنگ : خواردنەکە زۆر بەتام بوو بچکۆلەکەم
"ماچێکی کوڵمەی کردم بەر لەوەیی مێزەکە جێبێڵێ ، نازانم ئەو ماوەیە تایهیۆنگ بۆ وا ئەکا سەرەتا دەستدرێژی کردە سەرم ئێستاش ئاگادارم دەبێ ، ئۆهـ منیش خواردنەکەمم تەواو کرد قاپەکانم کۆردەوە "خوایە لێرەش قاپ تەواو نابێ "
"تەواو بووم وە گوێبیستی تایهیۆنگ بووم"
تایهیۆنگ : بچکۆلەکەم وەرە ژوری دانیشتن پێویستە قسە لەسەر شتێک بکەین !
"من چووم و لەسەر قەنەفەکە دانیشتم"
من : تای دەتەوێ قسە دەربارەی چی بکەین ؟
تایهیۆنگ : دەربارەی هاوسەرگیریەکەمان ، وە بەیانی تۆ ئەتوانی هاوڕێکانت لەگەڵ خۆت ببەیت بۆ ئەوەی جلی بوکێنی بکڕیت ! بەڵام دەبێ هاوڕێکانت ئاگادار بکەیتەو کە هەرگیز هیچ شتێک نەدرکێنن دەربارەی تۆ لەلای خەڵک و پۆلیسیش !!
من : یانی بەڕاستی ئەتوانم هاوڕێکانم ببینم لە کۆتایا ؟ ئەی چی دەربارەی دایکم پێویستە ئەویش بزانێ دەربارەی هاوسەرگیریەکە وایە ؟؟
تایهیۆنگ : بێگومان بچکۆلەکەم دوای ئەوەی چوین پێویستیەکانمان کڕی ئەڕۆین بۆ لای دایکت و پێی ئەڵێین !
من : ئاهـ ئەوە زۆر باشە وە من دەمەوێ بخەوم
تایهیۆنگ : زۆر باشە کەوایە بر لەوەی بڕۆیت کوا ماچی شەوشاد ؟"وتی لەکاتێکا پەنجەی پۆ کوڵمەی ڕاکێشا ، ئۆهـ لە ڕاستیا من دەمەوێ بخەوم نەک ئەوە بکەم ، باشە کەوایە خۆمم نوشتاندەوە و ماچێکی نەرمم پێیدا"
تایهیۆنگ : باشە بچکۆلەکەم شەوشاد
من : سپاس هەروەها هی تۆش"ڕۆشتمە ژورەکەم و بەخێرایی خەوم لێکەوت"
ESTÁS LEYENDO
MAFIA KING 《K.TH》 KURDISH 《تەواوکراوە》
Fanficتایهیۆنگ || ئیڵ ئایا ژیان ڕێگر نابێ لەبەردەم خۆشیەکان زۆرجار ؟! ئەوە هەڵەی ئێمە نیە ، هەڵەی چارەنوسە !! (ڕقم لێتە کیم تایهیۆنگ !!)