#1 O zi obișnuită ...

739 23 0
                                    

Inca o zi noua ... meh ... Mai degrabă zis inca o zi noua de liceu. Insa Emmy si Sofy par destul de pregatite ... par..

" Ok .. E clar ca Emmy si Sofy sunt gemenele cu care vom incepe povestea"

- Neata somnorici ! Hai . Trezirea !

- Nu vreeau ! Spuse Sofy cu capul in perna.

- Crezi ca eu vreau !?

- Tu esti tocilara ... zise Sofy rânjind.

Si o perna o lovi pe Sofy direct in cap.

-" Auci..! " Pentru ce a fost asta ?

- Cred ca stii si tu .

Se dusera in băile lor separate. De ce au bai separate? Pentru ca una stă 15 min in baie ( spălat si prins parul - Emmy ) iar cealaltă (Sofy) e mai modestă cu timpul .. 2 ore pentru spalat , coafat , machiat , trimis mesaje si alte mișcări de dans făcute in fata oglinzii.

Deci de aici rezulta ... Sofy - diva care cucereste , Emmy - tocilara ... Gemene cu dubla personalitate.

Se imbracara , mancara si se pregatira sa plece. Insa de aici una pleca la autobuz iar pe cealalta o aștepta iubitul ei cu o masina de fițe.

- Hei iubi ! Spuse Sofy urmata de un sărut. Baiatul era frumos , juca in echipa de fotbal si avea si niște părinți bogătani . Nici nu il iubea cu adevărat. De ce umbla Sofy cu el ? Pentru imagine.

Ajunse la școală. Se întâlni cu grupul ei de fete , pe care il conducea.

- Neata fetelor. Azi e o noua zi de... cumpărături!

- Iii.. !! Mergem după școală? Intrebara fetele.

- Hmm.. nu pot .. Am yoga . Poate mai tarziu.

- Okey...

Se duseră in clasă . Aveau engleza . Profesorul era unul tânăr si arătos care zambea mai mereu. De aceea Emmy era foarte indragostita de el si toată lumea o batjocora .

- Emmy , o sa fii cu el cand voi fi eu regina Angliei !

- Emmy, vezi ca salivezi pe caiet .

- Hahaha! .. Tocilara s-a îndrăgostit... N-ai șanse puștoaico!

Emmy nu mai putea de nervi . Jurase ca le va arăta că se inselara amarnic.

Se sunase de ieșire . Proful plecă si o dată cu el si fanteziile lui Emmy . Ieșiră toti studenții . Emmy se duse la dulap si cand sa-l deschidă o grămadă de baloane cu apă i se sparsera in față stârnind râsul tuturor . Făptașii râdeau după colț . Atunci venea si Sofy împreună cu Maya si Spencer , insotitoarele ei , si cand o văzu pe sora ei udă toată isi dăduse o palmă peste cap .

- Sofy, aia e soră-ta ? Întrebă Maya râzând.

- Zici ca e o cerșetoare plouata, spuse Spencer.

- Gata fetelor ! Hai sa o ajutăm !

- Chiar trebuie ..?! Spuse Spencer dând ochii peste cap.

- Da trebuie . Acum !

-Bine... spusera fetele.

Si se duseră la Emmy care statea pe jos plângând.

Hello .. voi nu aveți ce face ? Hai .. ce mai așteptați ? Zise Sofy nervoasă

Și sala se goli imediat .

- Emmy , ma omori cu zilele ! E a doua oară săptămâna asta! Ce naiba ?!

- Imi urăsc viața !! Spuse Emmy nervoasă.

Ajunseră acasă obosite după această zi lunga . Sofy se așează in pat cu laptopul in brațe si discuta cu fetele pe facebook. Emmy statea cu capul in pernă si se gândea la un plan care sa o ajute sa îi facă să sufere pe cei ce o suparau.

- Le arăt eu ! Zise ea.

Dar la un moment dat a adormit.

Gemene ... WTFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum