Hmm... chiar am uitat sa va spun despre California , mai exact Los Angeles , orașul in care Emmy aproape ca si-a găsit dragostea c: Sorry .. vina mea ... Însă pot spune că acolo e o vreme superbă :o3
Totuși hai să continuăm povestea...
Noaptea , Emmy nu putea dormi deloc. Se gândea mereu la el , la cum va fi ziua de maine, la ce se va mai intampla , la inimioare , chestii ... ba chiar vorbea și in somn .
- Ouu .. Ce drăguț e ! Si e numai al meu ! Spunea Emmy in somn.
- Cine e drăguț ? Întrebă Sofy care statea in partea cealaltă a camerei.
Nu raspunse nimeni.
- Ăhh.. Emmy ? Emmy !!
Se intoarse către ea . Dormea dusă. Sofy îi trânti o pernă in cap . Emmy se trezi imediat.
- Oh doamne , Sofy ce-i ?!!
- Vreau să-mi răspunzi la intrebare. Cine-i drăguț ?
O clipă Emmy ezită.
- Ăhh.. mini-tortul de azi-dimineață... da..
- Și atunci de ce ai zis că e numai al tău? Întrebă Sofy suspicioasa.
- Am zis asta ? Ăhh ...Probabil că imi e foame ... Mă duc până in bucătărie să iau ceva dulce.
Nu era nimeni acasă . Părinții lor erau mai tot timpul plecați in New York la diferite convenții. Le aduceau mereu cadouri si bani si de aceea Sofy profita de ei din plin cumpărând diferite cosmetice si haine.
Sofy era sigură că Emmy minte ,însă o lăsă să creadă că nu o interesează fiindcă vroia să descopere ea ce se petrece cu adevărat. Se culcă iar după câteva minute se intoarse si Emmy tiptil așezându-se in pat si adormind.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
CITEȘTI
Gemene ... WTF
Teen Fiction" Emmy si Sofy , două surori gemene dar complet diferite care la început nu prea se suportă însă mai incolo vor începe să se ajute reciproc indiferent de situație... " Vizionare plăcută !! ^.^ #Ely