#2 Băiatul misterios

371 19 2
                                    

A doua zi de dimineață , Sofy dormea dusă de parcă nimeni si nimic nu ar putea sa o trezească , la fel ca ieri . Insa de data asta chiar nu o trezea nimeni. Asa tânăra fata dormi .. dormi până ce își deschise ochii încetișor . La un moment dat își dădu seama că lipsește ceva . Unde era Emmy ? Si de ce nu o mai trezea ca de obicei ? Însă cand se uita la ceas ... încă 30 de minute si trebuia să plece la liceu .

- OMG !! Ce naiba mă fac acum ? Nu o să am timp să mă aranjez ! Spuse Sofy trimițându-le mesaje prietenelor. Off.. să vezi ce-i fac zapacitei ălea !!

* Ca o paranteza de la mine .. Dacă tot știi ca-ti ia atat de mult să te aranjezi .. Ce pana mea mai și trimiți mesaje !! O.o -.- * Scuze ... nu mă puteam abține :))) XDD ... Continuam....

Emmy era in parc plimbându- se pe aleile șerpuite.Era gânditoare. Se vedea ca nu era in apele ei. Se așează pe o bancă cu coatele pe genunchi si cu fața intre palme. Mai scotea câteodată un oftat dezamăgitor. Însă un băiat înalt , brunet si cu niste ochi căprui se apropie de ea si , văzând-o singură si îngândurata îi spuse :

- Nu cred că natura rezolva probleme .

- N-am chef de glumele tale , spuse Emmy.

- Okey ... dar dacă te-as intreba ce ai pățit ... Mi-ai răspunde ?

Emmy ridică din umeri.

- Bine. Atunci Îți voi povesti eu ceva , dar hai să mergem spre liceu.

Băiatul o ridică ușor de pe bancă și porniră la drum. Îi povesti multe chestii care la un moment dat o facu să zâmbească și să uite de grji.

Ajunseră la liceu.

- Ok .. cred că aici e destinația.

- Dap ... mersi pentru drum. ^.^

- Oricând . c:

.......

- Stai ... așteaptă ! ....

Gemene ... WTFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum