Yarışma günü gelmişti ve iki grupta iyi hazırlanmıştı.
Aynı zamanda endişelilerdi de. Çünkü kazanmak istiyorlardı ama jürinin beğenmemesinden korkuyorlardı. Taeyong'un takımı daha rahattı Ten'in takımına göre. Kendilerine güveniyorlardı. Ten'in takımı ise biraz heyecanlıydı. Hata yapmaktan korkuyorlardı.İki grupta yarışmanın olacağı yere gelmiş 12 olmasını bekliyorlardı. Başka takımlar da vardı ve bu yüzden içeride uğultu oluşmuştu. O sırada Taeyong ve Ten göz göze geldiler ve birbirlerine nefretle baktılar. Çünkü onlar en iyi takımlardı ve arada büyük bir rekabet vardı. 10 saniyelik bir bakışmadan sonra gözlerini birbirlerinden ayırdılar.
O Chenle Bey nasılsınız?
İyiydim ama seni görünce kötü oldum Jisung.
Ya çok üzüldüm Chenle ben berbatım demeni bekliyordum. Neyse yarışmadan sonra berbat olucaksın zaten.
Jisung kusura bakma seninle uğraşamıycam şu an diyip arkasını döndü Chenle. Jisung da gülüp ona arkasını döndü.
Jisung ne zaman Chenle ile uğraşmayıp dikkatini bize vericeksin?
Ya hyung zaten sizinle ilgileniyorum ve Chenle ile hiçbir zaman uğraşmayı bırakmayacağım.
Evet yarışmamız başlamış bulunmaktadır. Geldiğiniz için bütün yarışmacılarımıza teşekkür ederiz. Hepinizin en iyisini yapıcağına eminim. O zaman ilk takımımızla başlayalım diyerek yarışmayı başlatmıştı sunucu. Tenlerin takımı sonuncu Taeyongların takımı ise sonuncudan bir önceki takımdı. Hem zamanları olduğu için hem de morallerini yükseltmek için Instagram'a fotoğraf atma kararı aldılar.
❤️6.201 💬389
tenlee with my babies @|xiaodejun @|yangx2
a: başarılarr
b: umarım siz kazanırsınız
yangx2: muah 😽
huangjun: yang bir kere de yavşama
yangx2: sana ne be adam
huangjun: iyi be ne yaparsan yap
tenlee: @|yangx2 my baby 🤍
xiaodejun: güzel çıkmışım
yangx2: çıkmış(ız)!
xiaodejun: yoo çıkmış(ım)!
tenlee: kavga etmeyin postumun altında ve evet güzel çıkmışsın dejun
xiaodejun: sağ ol hyung 😍