-VI-

35 3 0
                                    


Yarışmada sonlara yaklaşılmıştı. Taeyongların gösterisine son bir takım kalmıştı. Geçen bir saatlik sürede son kez koreografilerini tekrar etmiş eksiklerini düzeltmişlerdi. Hazır hissediyorlardı. Aynı şeyleri Tenlerin takımı da yapmış ama hala kendilerini yetersiz görüyorlardı. Ten bu kasvetli havayı dağıtması gerektiğini anlamış olucak ki konuşma yapmak için diğerlerinin karşısına geçti.

Çocuklar toparlanın lütfen. Böyle moraliniz düşük olursa olan şansımızı da uzaklaştırmış oluruz. Bu yarışmayı kaybetsek bile dünyanın sonu değil. Kendimizi daha çok geliştirip başka yarışmalara katılabiliriz. Biliyorum ben sizi çok zorladım hep üsteledim bunun için üzgünüm. Huzursuz hissedeceğinizi tahmin edemedim.

Ya hayır hyung üstelemeseydin hepimiz gevşek davranacaktık ve bence bu şansımız da olmayacaktı. O yüzden lütfen üzgün hissetme seni anlıyoruz biz. Sadece biraz gerildik çünkü ilk defa böyle kapsamlı bir yarışma da bulunuyoruz.

Evet hyung Chenle haklı. Lütfen daha fazla üzgün hissetme. Aslında ben yapabileceğimize inanıyorum. En azından ilk üçün içinde olacağız bence.

Bence de hyung. Neyse moralimizi bozmayalım daha fazla. Hadi grup sarılması yapalım.

Önce Chenle Ten'e sarıldı ve ardından Xiaojun, Renjun, Jaemin, Haechan ve Yangyang kollarını doladı ikiliye. İşte şimdi tam olarak bir takımdılar.

Bu arada hyung Sicheng hyung gelmiycek mi bizi izlemeye?

Maalesef gelemiycek Haechan. Geleceği uçak 2 saat rötar yapmış. Ama en iyi dileklerini iletti. Bize her zaman güvendiğini söyledi. Neyse hazırsınız değil mi? Çünkü Taeyonglardan sonra sıra bizde ve onlarda şimdi çıkacaklar sanırsam.

O sırada sıranın Taeyonglarda olduğuna dair bir anons yapılmıştı. Tenler bekleme odasına doğru adımlamış ve oradaki ekrandan yarışmayı izlemeye başlamışlardı. Bir şarkı sesi duyulmaya başlamış ardından ise Taeyonglar çıkmıştı.

Oha oha bu doğru mu? Yoksa gözlerim yanlış mı görüyor? Bir anda Jaemin'in bağırmasıyla diğer oturanlar irkilmişti.

Jaemin neden bağırıyorsun korkuttun bizi. Ve gördüğün şey ne?

Xiaojun hani bahsediyordum ya sevdiğim bir çocuk var diye.

Evet hatırladım bize söylemediğin ve en uzun süre sevdiğin kişi değil mi?

Aynen o. Onu gördüm ve sanırsam artık açıklama vakti geldi. Şey ben Jeno'yu seviyorum.

Ne Jaemin? Onun düşman takımımızda olduğunu bilmiyor musun?

Renjun bunu yeni öğrendim ve kalbime söz geçiremiyorum. İki gün sonra sevmeyi bırakırım diye düşünüyordum ama bir ay oldu ve ben sanırsam onu gerçekten seviyorum.

Neyse tamam çocuklar bunu şimdi düşünmeyelim çünkü çok az bir vaktimiz kaldı. Sonra konuşuruz diyip Ten ortalığı sakinleştirmiş ve son esneme egzersizlerine dönmüştü.

Taeyonglar performanslarını sergilemiş ve arka tarafa doğru ilerlemeye başlamışlardı. Çok yorgun hissediyorlardı ama aynı zamanda da mutlu. Çünkü uzun zamandır bu yarışma için çalışıyorlardı. Performanslarını kusursuzca tamamlamış olmanın sevincini yaşıyorlardı şu an.

Çok iyi bir iş çıkarmışlardı ve şimdi oturup son kalan takımı izleyeceklerdi. Ne kadar söylemeseler de nasıl bir performans sergileyeceklerini merak ediyorlardı. Yarışmanın gösterildiği ekrana yaklaştılar ve başlamasını beklediler. Önce Ten ve arkasından diğer üyeler de sırasıyla çıkmaya başladı. Şarkı başladı ve kusursuz bir başlangıç yaptılar. Hiçbir hata yapmadan da dansı tamamladılar ve jüriye selam verip sahne arkasına döndüler.

Gerçekten iyilerdi yani beklediğimden daha iyi. Yani iyi olduklarını duymuştum ama az önce gördüğümde çok gergin görünüyorlardı.

Evet öyleydi Mark hyung. Açıkçası bir anda koreografimizin yetersiz olduğunu düşünmeye başladım.

Öyle düşünme Jeno. Biz elimizden gelenin en iyisini yaptık ve en az onların koreografisi kadar iyiydi.

Kun haklı Jeno. Umutsuzluğa kapılmayalım olur mu? Kazanamasak da elimizden gelenin en iyisini yaptık. Zaten 10 dakika sonra sonuç belli olacak.

Taeyong konuştuktan sonra diğer üyeler sessizliğe bürünmüştü. Anons ile bütün gruplar sahneye çağırılmıştı.

Öncelikle bu yarışmaya katıldığınız için hepinize çok teşekkür ederiz. Ve performanslarınızın da birbirinden güzel olduğunu söylemek istiyorum. Her neyse daha fazla uzatmadan sonuca geçelim isterseniz. Bu yıl sistemin biraz değişik olduğunu açıklamak istiyorum öncelikle. Daha doğrusu son anda değiştirmek zorunda kaldık. Çünkü iki grup aynı puanları alarak birinci oldu. Bu yüzden parayı ikiye böleceğiz ve bu iki grubu beraber Busan'a tatile göndereceğiz. O zaman birinci olan grupları açıklıyorum. Öncelikle birinci olan ilk takımımız Taeyong'un takımı ve diğer takımımız ise Ten'in takımı. İki takım da jürilerden tam puan aldı lütfen bolca alkışlayın ve başarınızı tebrik ediyorum çocuklar. Umarım bu tatilde güzelce eğlenirsiniz.


 Umarım bu tatilde güzelce eğlenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bugün bu meleğin doğum günü. doğum günün kutlu olsun taeyongiee 🥳🥺🎂💗
best leader ✊🏻✊🏻

ve umarım bu hikayeyi unutmamışsınızdır SJKSDWLDKWDLNK açıkçası aklıma pek fikir gelmiyordu o yüzden yazamadım ama umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. 

i hate u / TaeTenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin