"Jungkook lütfen, bak buradayım. Senin yanındayım artık. Seni seviyorum."
Hızlıca yanına giderek ona sarılırken yavaşça mırıldandım. "Bak buradayım lütfen Jungkook."
Ağlamaktan kızarmış gözleri yavaşça bana dönerken burnunu çekti. "Sen,"
"Evet, buradayım. Bak buradayım. Yanındayım. Seni seviyorum." Kollarını bana sararken yüzümdeki hafif gülümseme ile ben de ona sarıldım.
"O herif-"
Hıçkırığı lafını bölerken yavaşça ondan ayrılıp yüzüne baktım. Kapıya kısa süreliğine gözüm kaydığında herkes bizi izliyordu.
Hoseok ve Jimin'in yüzünde korkulu bir ifade varken Taehyung terlerini siliyordu. Daha önceden gördüğüm kızlar ise Hoseok ve Jimin'den daha korkunç bir ifade ile bakıyorlardı, gözleri dolmuştu.
Diğerleri ise sadece duruyorlardı. Hepsinin Jungkook için üzüldüklerini biliyordum. Bu yüzden hepsi yakın arkadaştı zaten.
"Zorla sevgilisin değil mi onunla?"
Birşey demeden yüzüne bakarken bugün bunu ikinci kişiden duyuşumdu. Yavaşça oturduğu yerde düzelip yüzümü elleri arasına koydu.
"Seni her gün izledim Lalisa. İzledim ve baktım. Sadece sinirle bakıyorsun o herife. Elimden seni kurtarmak için hiçbir şey gelmiyor. Sen neden onunlasın Lalisa?"
"J-Jungkook"
Parmakları ile yanağımı okşarken benim de gözlerim dolmuştu. Yavaşça burnunu çektikten sonra konuştum. "Beni,"
Sözüm kesilirken aklımda nasıl diyeceğimi hesaplıyordum. Kötü birşey de söyleyemezdim. Birşey yapabilirdi. Beni geçtim, Jungkook'u bir yerde bulup ona birşey yapabilirdi.
"Beni senin üzerinden tehdit ediyordu Jungkook."
Dediğim şeyin ardından kaşları çatılırken aynı zamanda çenesi de kasılmıştı. Sinirlendiğini biliyordum. "S-sana ne diyordu?"
"Eğer onunla çıkmazsam, sana zarar verecekti."
"Neden bana söylemedin güzelim?"
"Korktum. Sana gerçekten birşey yapma düşüncesi beni deli etti Jungkook." Yüzünde hafifçe minik bir tebessüm oluştuğunda gözümden yavaşça bir yaş düştü.
Yanağımda uzun bir yol izlerken yanağımı yavaşça okşayan parmağı ile yolu kesilirken Jungkook'un gözlerine baktım.
Bana ilk defa öyle bakıyordu. Gözleri ağladığı için kırmızıydı, ama bir yandan da göz altları mordu. Yüzündeki hafif tebessüm benim de gülümsememi sağlarken elimi onun gibi yanağına koydum.
Ne olacaktı bundan sonra deseniz size; hiçbir fikrim yok, derdim. Hiçbir şeyin olacağını soruşturmayacaktım. Akışına bırakacaktım.
Jungkook gülümseyerek bana yaklaşırken gülümsedim. Dudaklarımızı birleştirirken gözlerimiz kendiliğinden kapanmıştı.
Bu sadece normal bir öpücüktü. Dudakları sadece dudaklarım üzerinde duruyordu. Kalbi kalbimde atıyor, damarlarımız birbirimizinkine karışmıştı.
"Kardeşim biz çıkalım, siz devam edin."
Aklıma arkadaşlarının da bizi izlediği gelince telaşla dudaklarımızı ayırıp gözlerimi büyüterek açtım. "Biz, yani ben, yani şey, yani yok yani."
Hepsi gülerek bize bakarken yavaşça herkes gelip sarılmıştı. Aralarından birkaçını tanıyordum. Aynı sınıfta olduklarım da vardı.
En sonda ayrıldığımızda Taehyung ağzındaki sırıtışla konuştu. "Ee, o zaman biz çıkalım. Sizin konuşacaklarınız vardır."
İma etmeye çalışmıştı az önceki anı. Birşey demedim sadece güldüm. Herkes gülüyordu. Ama gerçekten de konuşacaklarımız vardı.
Herkes çıkarken yerdeki kırıkları toplamaya başladım. Jungkook kolumdan tutarak beni çekerken konuştu. "Sen otur, bir yerine batarlar."
"Sanki senin batmayacaklar mı?" Ben de gülerek şakasına iterken kaşlarını 'bana mı?' diyerek çattı.
O ise benim gibi beni iterken bu sefer ben de onun gibi yaptım. Gülerek işi şakasına vurarak yine ittim. Bu sefer bana gülme fırsatı vermeden beni çekerken ne olduğunu anlamadan ayağına takıldım.
Yere düşmemem için hızlıca çekerken telaşla ne olduğunu şaşırdım. Yere düşmek yerine sırtım yumuşak yatağı bulurken hızlıca Jungkook'a baktım.
O da benim yanıma düşmüştü. Gülerek ona baktım. "Artık beraberiz." Diyerek fısıldadığımda elimi yanağına koydum.
Dudaklarıma bakarak ve bana yaklaşarak dudaklarımızı birleştirirdi. Dudaklarımı kendi yönetirken gülümsedim.
Şuan hissettiğim duygu inanılmazdı. Nefesimiz kesildiğinde ayrılırken fısıldadı. "Asla ayrılmayacağız."
|Bölüm Sonu|
Uuuu
Yine feels geçirmeli bir bölümm
Final da yakınnnnnn
Ame ne kadarrrrrr??????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
je t'aime • Liskook
Fanfictionjkeon: Happy Birthday My Love! I Love You 💖 © 11 Mart 2021 | belijuforsea to imloraguys's Birthday