"ldjfaowiejfoiejfiwjfo!" Mousebrain cried. "dfjoseijfiwjfoejaienfouiefaonviaehaofjeij! adlkfjeoijfoiajweoirfudjnfgiohdfjoewijfijdsgoihaeogjfidonivghaoifjefganbivhehgoahiejgoahvgehoahiehoghiaehgivahgoeinvoiejgiahoidnghosihgoifhoghidfhgoahirghaoidnvaihgoaeihgobhaighoeigaohgviehoinvoaibhgaoejivnogijjaeoivnobigdgjaoinboeigjaoignovbeioainbojgoaeinboaiegjoaienboigjoaejfieoanbiejogajibneogiego!"
"Are you alright?" Kitkit asked.
"I don't think so," Pawkit answered.
"She sounds alright to me," Bluekit mewed.
"Maybe she has speaking-nonsense-itis," Orangekit suggested.
"I'm hungry," Soupkit squeaked.
"djoafiwejovinghoedknvbgurhojvmdnkghruvmdnlfgjhruimkdvlnsgjiohvdmjsfiegosdvkjsigeou8jvdioghrugjidmvgjoiefapjiqgdbfknsjhiorjgovdgnisehojvndoghuenkvdljaobhuegvnksohigeunbdvobhuegvnihfeguifiajoequgbdusgroidjavhugeidvnhgureoikndvobhuvnbuoahegnagounaighuqnvaieghunbuhegnvehgunivghnphgrnjahgrlndvaobhlnjvbghndvbkkvnauigdjbvuiegbjgoquhnvaihegquiqrtuyifpoqruotyhgjvdoiugisnvsbjncksjmxkzjsdxnfhgfjdfhjcdhskbjfhugqjlafeouvdounjbjnvklagjieomkvaddjaekmvdjigeohvndoibhuidvjheguidvjpaehgoqouirbfnvdijcsmxzksldfjiohugiyquhfintbiuvhcidknsflviohfgsrjnkvobfhig!!!!!!!" Mousebrain screamed.
"Let's wait for Medicineguy to come," Pawkit announced.
"Yeah, he knows the cure to speaking-nonsense-itis," Orangekit agreed.
"I'm still hungry," Soupkit mewed again. "Hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry hungry!!!!!"
"Shut up, Soupkit," Kitkit snapped.
"I'm hungry!" Soupkit cried yet again.
"Drink mama's milk then, dumb dumb," Kitkit rolled her eyes.
"Yeah, Soupkit. You're noisy," Pawkit agreed.
Soupkit let out a wail. "I'm hungryyyyyyyyyyyyyyyyy!"
Pawkit sighed and went to sleep as her mother and Soupkit continued their shrieking and screaming and screeching and wailing and crying and being noisy.
YOU ARE READING
The "Best" Warriors Fanfiction in the Universe
FanficCredit to @unicornjudo I no give u spoilers read on my friends