voorstellen!!

733 9 4
                                    

hallo mensjes, ik ga een eigen fanfictie verhaal maken, hopelijk vinden jullie het leuk. het meeste wat geschreven is is nep. spelfouten ga je zeker tegenkomen dus nergeer maar.

veel plezier met lezen, kusjes <333.

POV MARJOLIJN:

ik ben Marjolijn, ook heb ik dit verhaal geschreven. ik ben 21 jaar, en wil graag docent worden  bij groep 1/2. ik ben over het algemeen de drukste van de groep, ik ben heel graag en vaak bij de rest, het zijn eigenlijk m'n zussen. Ik heb 2ling zusjes Marit en Marije van 15 jaar, ze zijn wel lief maar soms krijg ik echt moordnijgingen van die 2 :/ zelf woon ik nog thuis maar we zijn van plan om met zijn 6en te gaan samenwonen, hoe vet is dat!? IEEEE.

POV BIBI:

ik ben Bibi, 22 jaar en studeer rechten. ze zeggen dat ik de liefste ben, maar ik ben ook heel lomp hahahah. we zijn allemaal zeker 4x perweek bij elkaar. ik heb een broer genaamd Aaron 26 jaar, mega irritant, hij is 24 en woont nog thuis en schreeuwd vaak. komt door het gamen denk ik. morgen gaan we met zijn 6en op vakantie, ik heb er heel veel zinin maar vind het wel spannend want ik heb nog nooit gevlogen.

POV LIEKE:

ik ben Lieke, ik ben 21 jaar en heb nog geen idee wat ik wil worden (doe nu nog de kappersopleiding). ik help de rest heel graag, als ze iets niet snappen of zoiets. ik heb een zus Rixt en ze is 23 jaar, ze woont in een appartement met haar vriend. ik zie haar best vaak, als we met de meiden gaan afspreken dan gaan we meestal naar het appartement van Rixt. ik hou van vliegen dus die 7,5uur lange vlucht vind ik best chill.

POV JULIA:

ik ben Julia, ook 21 jaar en wil docent worden, alleen dan in groep 5/6. ik ben opgegroeid met kinderen, ik heb 2 broertjes Maikel en Justin, 2 zusjes Norah en Tess. ze zijn heel lief, alleen een ander soort humor enzo en ze zijn wat jonger als ik. ik ben heel grappig :))))) en een beetje "de moeder" van de groep maar dat vind ik wel leuk. vliegen.. kweenie wat k ervan vind. mn tante en oom hebben een vliegtuig ongeluk gehad, ze hadden dood kunnen zijn maar ze hebben het overleefd!!

POV MAYLINN:

ik ben Maylinn, 22 jaar en ontwerp mn eigen kleding voor de lol, ik verdien er prima mee dus ik ga geen werk zoeken. ik heb 1 broertje Jort van 10 jaar, hij is een laatkomertje (zo zeg ik dat ahahah) crackhead, 2e naam zeg ik maar zo. ik ben zo lomp als maar kan ahahahah. ik heb altijd al naar Ibiza gewild. echt zo leuk dat we erheen gaan. ik kijk er al maanden naar uit, hopelijk komen we wat leuke jongens tegen.

POV WIKTORIA:

ik ben Wikrotia, ik ben 20 jaar en heb nog geen idee wat ik wil worden, ik heb mijn opleiding ook gestaakt want ik heb nog geen een idee van wat ik wil doen later. ik heb 2 broertjes Karel 15 en Floris 17. ze zijn heel lief en eigenlijk nooit heel irritant ofzo, het voelen meer als vrienden maarja ahahaha. ik heb wel humor vinden ze, ik maak altijd domme grapjes als er ruzie was ofzo dus dan wil ik de sfeer opfleuren. ik heb mega veel zin in de vakantie, en vliegen vind ik niet heel erg want mn vader is piloot :).


DIT WAS HET VOORSTEL VERHAALTJE, HOPELIJK VINDEN JULLIE HET LEUK ;) IK GA PROBEREN 1 DEEL PER DAG TE PLAATSEN EN VANDAAG KOMT DEEL 1 OOK NOG DENK IK

KUSJESS <33.


droom vakantie!! ft bankzitters VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu