Deel 15, oeps.

159 5 5
                                    

POV MILO:
Kutkutkut, ik heb afgelopen week met m'n ex Roos afgesproken, ze ging weer contact met me zoeken. Waarom ben ik hierin mee gegaan. Ik haat mezelf echt op dit soort momenten, ik heb het mooiste meisje van deze hele wereld kunnen krijgen en nu heb ik het verkloot. Ik storm de kamer in van Robbie zonder te kloppen. "Ro-" ik had beter kunnen kloppen oeps, ik heb nu de neukpartij van Linn en Robbie verstoord ohnee. Snel trek ik de deur achter me dicht, ik loop naar de kamer van Koen. Nu klop ik wel eerst. "Nee nu niet!" Roept Koen. "Maatje alsjeblieft, ik heb je nodig." "Oké wat?", voorzichtig doe ik de deur open. Mayo en Koen zitten klef tegen elkaar aan. Bleh. "Nou ehm.." komt er uit m'n mond. Ja top, de eerste tranen rollen over m'n wangen. "Gaat goed?" Vraagt Marjolijn, ze heeft een bezorgde blik op haar gezicht. "Nou ehm, Koen je weet toch wel van roos?" "WAT? WELKE ROOS??" Roept Marjolijn hard door de kamer. "M'n ex, ze ging weer contact zoeken" ik heb het hele verhaal uitgelegd over de ketting. "Ohnee, schatje ik denk dat je even het haar moet praten." Zegt Koen. Ze rent zowat de kamer uit. Koen troost me en zegt dat het goed komt, ik wil deze schoonheid niet kwijt..

POV MARJOLIJN:
ik ren zowat de kamer uit. Ik klop voorzichtig op de deur van de badkamer. "Juul doe de deur open alsjeblieft" zeg ik bezorgt. "Nee nu niet, ik wil alleen zijn" "kom nou, doe de deur open we moeten praten". De deur gaat van het slot af en de deur gaat open, ik word naar binnen getrokken en binnen een miniseconden zit de deur weer op slot. Ze ziet er verwoest/gebroken uit. Tranen lopen over haar wangen, ook haar mascara is uitgelopen. Ik knuffel haar "het komt goed mop" ik stel haar gerust. Als ze "uitgehuild" en gekalmeerd is leg ik uit dat het de ex is en hij er niks meer mee te maken wil hebben. "Dankje mayo, je hebt me echt geholpen. Maar ......." ze fluisterd wat in m'n oor. "Wajow Juul, ik ga m'n best doen". Er komt een grote grijns op haar gezicht. "Wat moet ik nu tegen Milo zeggen?" "Zeg gewoon dat je niet zo had moeten reageren ofzo, zeg wat goed voelt voor jou". Ik droog haar tranen, ik haal haar mascara weg en we lopen terug naar Koen en Milo. "Ga maar eerst" zegt Julia met een onzekere stem. "Wat als hij me niet meer wilt?" "Het komt goed Juul, maak je geen zorgen" ik geef haar nog een knuffel en we lopen naar binnen.

POV JULIA:
de zenuwen gieren door m'n lijf. Straks wil hij me niet meer, was ik te snel boos? Wat moet ik zeggen? Marjolijn heeft me wel heel erg geholpen. We lopen naar binnen... mayo vliegt in de armen van Koen. Zo schattig! Ik weet niet wat ik moet doen, ik ga er maar wat bij staan. Ik zie dat Marjolijn naar me kijkt, ze heeft zo'n blik van 'GA NOU'. "Ehm Milo, sorry dat ik zo boos werd, ik wist dit allemaal niet en ja. Het spijt me do erg. Wil je me vergeven?" Zeg ik snel. "Jij moet geen sorry zeggen, ik had Roos niet moeten uitnodigen en ik wil je niet kwijt." Wat een gentleman!! Hij zoent me, zo vertrouwd. "Stelletje tortelduifjes, mogen wij ook veder?" Onderbreekt Koen. "Lekker neuken zeker" mayo en ik moeten lachen door de opmerking van Milo. "Loser" zegt Koen, we verlaten de kamer. Als we in Milo's kamer zijn zegt hij "wil je wat leuks weten?" "Vertel" "ik heb Rob en May zien neuken, heel fijn" ik schiet in de slappe lach, we kletsen nog even door, ik ben echt verliefd op hem!

POV KOEN:
Nu die 2 weg zijn kunnen mayo en ik ook weer veder, ik leer haar luchtsaxofoon (voor jou marije). Nee grapje, we zijn een serie aan het kijken, Maggie en Bianca, omdat we toch niets beters te doen hebben. Ze ligt met haar hoofd tegen m'n schouders aan. Zo cute!!!! "Ik ga even naar de wc". Maar ik hou haar vast zodat ze nergens heen kan. "Oh gaat meneertje zo doen?" "Ja, ik mag dat". Ze merkt dat ik meer wil, ze zit bovenop mij. Ik geef haar kusjes in haar nek. Ze laat los, ze kijkt me met grote ogen aan. "Gaat alles goed?" Vraag ik bezorgt. "Uhm ik- ik" "ben je nog maagd?" Ik maak haar zin maar af, ze knikt. "Ik doe niet wat jij niet wil he". Ze kijkt me opgelucht aan. Ze loopt de kamer uit? "Hee waar ga je heen?" "WC BEN ZO TERUG!" Roept ze nog snel.

POV MARJOLIJN:
Ik ga naar de wc omdat ik veel last heb van m'n buik, ohja, dat dacht ik al. Ik heb m'n telefoon mee, ik stuur snel de gangsters een berichtje.
GANSTERS<33
ik : meiden sos, iemand iets bij voor red time of the month?
Bib <33 : ik ben nu ook, waar ben je? K ben omw.
Ik : thanks bib <3, ik ben in de badkamer boven.

*nog geen 5 minuten later stond Bibi voor de deur*

"Thankyouu! Iloveyouu" "too, ik hoor wel als je nog wat nodig hebt" "wacht, al geneukt met Roel?" "Acht hou toch op" Bibi word helemaal rood. "Ik weet genoeg". Ze zegt gelijk doei en de loopt weer weg, oeehh. Ik loop weer terug naar Koen. "Dat duurde lang? Ik bijt niet!" Ik kijk hem aan, hij kijkt terug. "Is er wat?" Hij krijgt gelijk grote ogen. "Ja, ehm nee". "Vertel, ik luister hoor". Ik durf het niet te zeggen, ik schaam me dood.

HEYY ALLEMAAL, DIT IS WEER EEN WAT LANGER DEEL, WAT MOET ER NOG GEBEUREN? OHJA IN DE ANDERE DELEN GA IK MEER OVER DE REST VERTELLEN KUSJESS<33
Vandaag en morgen komt er denk ik niks, ik ga op "vakantie" doeidoeiii

droom vakantie!! ft bankzitters VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu