" J sırasındayız, biraz daha ilerleyin. Çekinmeyin lütfen."
Her geçtikleri sıradan sonra daha da tedirginleşen İlke, Selim Bey'e döndü.
"Konseri önde izlememiz için ne kadar para döktünüz düşünmek bile istemiyorum."
"Bunu ayakkabılara milyonlar veren kişi mi söylüyor?"
"Ayakkabılar bir tutkudur, senin gibiler anlamaz."
"Doğru, benim gibi normal insanlar senin gibi manyakları nasıl anlasın."
İlke onu takmadan ona verilen koltuk sırasına otururken, konserin başlamasını beklemeye başlamışlardı.
Oldukça önde olduklarından bütün hazırlıkları izleyebiliyorlar ve her şeyi daha yakından inceleyebiliyorlardı.
Sonunda piknikten dönen insanlar da koca konser alanını doldurduğunda hava hafiften kararmaya başlamıştı.
İlke hevesle sağ tarafındaki adama döndü. "Şu an burada olduğuma inanamıyorum, çok heyecanlı değil mi ama?"
"Sanatçılardan bir haberin var mı? Hangi sanatçıları dinleyeceğiz acaba."
İlke cevaben bilmiyorum dercesine omzunu kaldırırken birkaç dakika daha beklemelerinin ardından sonunda sanatçılar bir bir sahneye çıkmış ve şarkılarını söylemişti. Diğer konser alanlarından farklı olarak oldukça büyük olan ve türlü türlü ünlü isimleri ağırlayan bu konser hepsini eğlendirirken İlke sevdiği bir şarkının çalınması ile Barlas'a döndü.
Barlas'ın yanaklarını iki yandan sıkıp dudaklarının balık gibi büzüşmesine gülümseyerek bakarken onun kalp krizi geçirdiğinden bir haber konuşmaya devam etti. " Kim derdi ki senin gibi birinin içinden bu kadar tatlı bir adamın çıkacağını. "
Barlas duyduğu şeyden sonra far görmüş tavşan misali ona bakarken İlke tekrar kıkırdadı. "Yerim ulan seni."
Nefesi kesilmişti... Duyduğu şeylerden sonra gerçekten nefes almayı bile unutmuş olabilirdi.
Barlas'ın şokla kaldığını fark eden İlke gözlerini devirmiş ve onun kendisine gelmesini sağlamak için ondan uzaklaşmıştı.
Barlas kendisine geldiğine konserdeki binlerce kişiyi umursamadan kızıla doğru uzanmış ve dudaklarına bir öpücük bırakmıştı. "Yesene."
Bunu duyduktan sonra dolgun dudakları dişlerinin arasına alan İlke tam ısıracakken ondan anında uzaklaşan iri yarı adamla gülmüştü.
Sonunda hava iyice kararmaya başladığında konser bitmiş ve insanlar yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı.
Bizimkiler de ayaklanıp Selim Bey'in konser sırasında kiraladığı arabaya doluşurken Halloween kostümlerini giymek için otelin yolunu tutmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 MİLYON 1. ~bxb
Truyện Ngắn"Tebrikler! Mağazamıza adımını atan 100.000.001'inci kişi oldunuz!" (Kitabın ismi bilerek öyle yazılmıştır. ) ~BOYXBOY