TANIŞMAK

24 1 0
                                    

Sahile geldiğimizde arkadaşlarını da orda olduğunu gördüm zaten bizden başka Demirinde dediği gibi kimse yoktu.Ancak öyle taş çocuklar var ki azımın kapanması zor olcaktı derken
"Kızım kapat şu ağzını çocuk görmedinmi hiç"
"He Demir uf neyse uzatmicam"
Demirle arkadaşlarının yanına ulaştık kızlarda gerçekten güzeldi kıskansamda.
Demir "hadi bakalım şimdi tanışın ilk kızlardan başkayalım bu sude buda gizem ve buda kuzenim sinem"
"Şimdi sıra erkeklerde bu tolunay bu timuçin buda ateş.Hepsiyle tanıştıktan sonra sahilde kumlara oturduk erkekler ateş yakımıştı ortamızda ateşin elindede gitar vardı.Çok harika bir gün içerisindeydim daha başlangıç olsa bile ama garibime giden neden ateş yakmışlardı.Kulaklarıma gelen melodiyle sesin geldiği yere döndüm ateş şarkı çalıyordu hemde okadar güzeldiki bayılabilirdim.
1 SAAT SONRA
"Eee sinem hayat nasıl bakalım" kafamı sorunun geldiği tarafa çevirdim bu ateşti oldukça güzel yüzü ve harika saçları vardı.
"İyi işte ne olsun aynı şeyler yat kalk okul filan " aramızdaki konuşmalar yarım saat böyle geçti.
"Sevgilin varmı dedi ateş gözlerimi devirmek istedemde yapmadım ayıp olır diye "
"Hayır" dedim. Kısa ve net
"Peki sizin varmı "diye soru yönelttim.
"Sude benim var dedi ve ardından gizemde katıldı.
"Ateş ve tolunay aynı şekilde bizim yok" dediler .
"Timuçin de sevgilisi olduğunu söyledi"
Aslında doğrusunu söylemek gerekirse ateşin sevgilisi olmaması çok hoşuma gitmişti.Aman neyse ne hemen göz diktim salak gibi.
Yaklaşık iki saat sonra yemeke yemeye gittik.Yemeklerimiz bitince ateşin evine geçeceğimiz söylendi.Yarım saat sonra tolunayın arabasıyla ateşlere geldik.Evleri iki katlı bahçeli çok harika bir yerdi.Hep beraber içeri geçtik oturmaya ateşte mutfaktan soğuk içecek getirmek için gitti.Bende arkasından yardım etmek için hızlıca kalktım mutfağına doğru ilerledim.
"Yardım edim mi"diye soru yönelttim .
"Yok aslında yardım edecek bişey "dedi birazda sinir oldum kaba
Kola koycağını fark ettiğim sırada o buzdolabına yönelirken bende ondan önce almak için hızlandım tam dolavın kapağını açıcam derken aman yarabbim ellerimiz birbirine değdi .Ama bu öyle bi değme değildi çok güzeldi tarif edemiyorum ilk defa böyle oldu oda bir anda bana baktı içimde kelebekler beni uçuracak diye ödüm koptu oda bana öyle bakıyoduki gözlerinde sanki çok iyi oldu bu der gibi ifadesi vardı.
BEĞENİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM DEVAMI GELECEKTİR...

Sana ihtiyacım varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin