SAÇMA ŞEYLER

24 1 1
                                    

Ellerimiz değdi evet çok sevinmiştim ama bir an neye sevindiğime şaşkın oldum nasıl olursuda tanımadığım birinin yanlışıkla elimiz değdiğinde hoşlanabilirdim.Gerçekten bu çok gsrip ve saçma bişey yüzümün kızarmasıyla ellerimi hemen çektim. Ateşde anlamış olacakli uzatmadan kolayı aldı ve bardaklara koydu.Ben önden içeri gittim çocuklar oturuyordu arkamdanda Ateş geldi.Sıcak havada kolalarımızı içtik bu havada en iyi giden içecek diyebilirim.Aradan resmen zaman su gibi akmıştı saat tam 21:30 du ve biraz uykum gelmişti."demir hadi kalkalım geç oldu"
"Tamam kalkalım benim için sorun değil ama yoruldun galiba"
"Ben sizi bırakayım isterseniz"dedi tolunay
"Yok tolunay saol bu havada mümkün kalmadıkça arabaya binmemeye çalışıyorum yürümek çok harika oluyo"
"Sen bilirsin ozaman ben deiğerlerini bırakayım hadi ateş görüşürüz dostum"
"Tamam kardeşim görüşürüz" çocuklar demir ve benden önce çıktı.
"Eee hemen gidecekmisiniz sizde burda kalın fazladan oda var zaten"
"Ben kalırdım ama sinemde var o ne düşünür bilemem"
"Benim içinde sorun olmazdı ama daha duş filan alıcam üstümü değiştirmem lazım"
"Sinem sorun buysa misafir odasında banyo var kıyafetleride sorun yapma benden veririm " aslında kararsız kalmıştım rahata olmak istiyordum ama şimdide eve gidemicek kadar yorgun hissediyordum aslında ev daha iyisiydi hiçbir erkeğin evinde kalmamıştım birazda onun tedirginliği vardı ama sorun yapmicam kuzenim demirde var nasıl olsa diye beynimde kurcalamalr yaptım.
"Peki ozaman kalalım eğer senin içinde sorun olmazsa zaten baya yoruldum"
"Pekâlâ sorun yok.Ben odalarınızı hazirlim sizede giyecek birşeyler vereyim"dedi ve yukarıya çıktı.Bende o arada koltukta dalmışım taki ateşin beni dürtmesiyle uyandım hemen.
"Hemen uyicağını bilseydim bi battaniye verirdim burda yatardın"dedi ve arkasından bi kahkaha koyucerdi.
"Ha ha ha çok komik ateş gerçekten demir nerede"
"O çoktan yattı yirmi dakka olmuştur bile"dedi gözlerimi büyüttüm noldu böyle bir an bana yarabbim ya.
"hım peki benim odam hazırmı kıyafetlerim"
"Evet hazır yukarda sağdan üçüncü oda"
"Tamam" deyip çıktım yukarı
Söylediği odayı yanlış anlamamışımdır diye dua ettim ve kapıyı açıp içeri girdim .İçerisi beyaz mobilyalarla doluydu sade ama çok şıktı mavi halılar vardı odayı çok ferahlatmıştı.Ancak birşey vardıki bura ateşin odasıydı duvardaki resminden anlamıştım.Kapıya doğru yöneldim açacağım sırada kapı açıldı bir an heyecanlandım yanlışıkla onun odasına girmiştim yanlış anlamaz inşallah diye içimden geçirdim.
"Oo bu odayı sevdiğini bilseydim burada yatmana izin verirdim"
"Hayır be ne sevicem senin odanı yanlışlıkla buraya girmişim senin odan olduğunuda fotoğrafından anladım" yanaklarım adeta kırmızı elma olmuştu.Bir an kahkaha atmaya başladı karşımda ağlayana kadar güldü.
"Ne gülüyosun be komik olan ne "
"Ne olacak yanaklarının böyle kızaracağını bilseydim daha önceden söylerdim" çattım resmen delimidr nedir ya bide ukalanın önde gideni odun.
"Aman ne komik ukala "
"Ne dedin sen ukalamı" üsteme yürümeye başladı ve sırtımı resmen duvara fırlattı
"Napıyosun ya sapıkmısın nesin" sesim çok az çıkmıştı.
"Evet bana ukala diyenlerin sapığı oluyorum oda bir kişiye denk geliyo işte "
"Ya bırak beni pis zorba"
"Bide zorba oldum he " deyip tam anını alnıma yaslamıştı
"Lütfen bırak " sesim git gide kısılmaya başladı kendim bile zor duyacaktım ama oda anlamış olacak ki bir şey söylemek için ağzını açtı
"Tamam zorla birley yapmam merak etme özelliklede sana " ateş onu buluştuklarında ilk gördüğünde içinden bir ses bu senin kızın işte bu diye birşey söylemişti.O mutfakta olanları aklından çıkaramıyordu bile elleri ne kadar da büyük bir etki bırakmıştı elinde ne vardı bu kızda sorular kafasını kurcalarken sinem birşey söyledi .
"Ne demeye çalışıyosun" ateş bir adım geri attı
"Hiçbir şey şimdi karşıdaki odaya git duşunu al üstünü giy yat " emir veriyor resmen odun ya ama sadece daha fazla bir şey olmasın diye
"Tamam" diyerek odadan çıktım ve karşıdaki odaya girdim kahverengiydi krem rengi halıları yatağın üstündede gri eşofman altı ve mavi bir tişört vardı. Kapımı kitleyip duşa girmek için sıcak suyu açtım kendime gelmiştim birazcık nasıl olsa işim birince hemen çıktım havluya sarındım odaya tekrar girdim telefonum neredeydi kim bilir. Üzerime ateşin verdiklerini geçirdikten sonra banyoya girdim saçlarımı tarak bulup tarafım ve ardından kuruttum.Oldukça doğal saçlarım vardı zaten bazen çok harika bazen çok biçimsiz olabiliyordu.İşim bittikten sonra telefonumu aramak için kilidimi açıp koridora çıktım merdivenlerden aşağı indim karanlıktı düşmemek için yavaş adımlar atıyordum salona girdiğimde ışıkları açtım telefonuma göz attım ve tabiki masanın üstündeydi bir hamlede telefonumu aldım arkamı döndüm ve dönmemle çığlık atmam bir oldu.Tam arkama geçmiş ateş bana bakıyodu oda beni korkuttuğunu anladı ve eliyle ağzımı bir süre kapattı.
"Ne yapıyorsun bu saatte burda"
"Şşey telefonumu unutmuşum almaya geldim " neden kekeledimki sanki
"İyi bare bende ışığa uyandım su içecektim ne yaptığına bakmak için arkanda duruyordum hım bu arda yakışmış üstindekiler" Bu cümlesi ardından gözlerimi devirdim hızlıca odama çıktım.Kapımı kitleyip yatağıma yattım ve uykuyu bekledim.
BAZI GÜNLER YAZAMAMIŞ OLABİLİRİM OKULDAN DOLAYI SIKICIDA BULABİLİRSİNİZ BİR MÜDDET OLACAK BU AMA ANINDAN BEYNİMDE SENARYOLAYIP YAZIYORUM ÖN HAZIRLIK YOK YANİ OYÜZDEN YAZIM HATALARIM OLABİLİR İNŞALLAH OKUYORSUNUZDUR :-)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana ihtiyacım varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin