Chapter - 02 -

7 2 0
                                    

Юу болоод байгааг бодох сөхөө ч алга яг одоо нүдний минь өмнө хамгийн сайн найзын минь цогцос байна

Бид бүгд яах ёстойгоо үл мэдэн будлин зогсоно уйлах нэгэн нь уйлж амнаасаа ганц үг ч гаргаж чадахгүй хүн ч байх аж .

Винтер ийнхүү ам нээн - Би түүнийг Мухрын өрөөний зүг рүү алхаад явж байхыг харсан гэхдээ зогсоогоогүй арай ч тэр өрөөрүү орчих нь гэж бодоогүй зүгээр л энэ бүхэн болсонд итгэж чадахгүй нь гэхэд Бакүго

- Тэгээд чамайг итгэж өгөхгүй байгаа болохоор Хэчан амьлах юм уу ? Сониуч зангаараа орж мэдэх найзыгаа чи зүгээр л хаяаад өөрөө явж нуугдсан юм уу ?

Бүгд дор бүрнээ чимээгүй хэн ч үг хэлж чадахгүй зогсох ч Винтер нулимс дуслуулан цурхиран уйлан - Би ийм зүйл болно гэж мэдээгүй байтал яагаад над руу дайраад байгаа юм анхнаасаа гэрээсээ гарахгүй гэхэд дагуулж гарсан нь та нар биз дээ ! Гэж хэлээд уйлсаар газар өвдгөөрөө тулан унав .

Энэ их эвгүй нөхцөл байдал дунд нэг л хүн эрүүл ухаантай байх аж тэр бол Аирин

- Мэдээж гарахгүй гэхэд чинь авж гарсан бидний буруу ч яг одоо чи энд амьд мэлтийгээд зогсож байгаа чинь чухал бас Жэхён чамд Вэндигээс асуух зүйл байхгүй юу ? Гэхэд сая л нэг юм ухаан орон Түүн рүү дөхөж очин хоёр мөрнөөс нь барин

- Чамайг нэг хүн олоод чи зочнй өрөө рүү буцсан гэсэн дээ тэгэхэд яг юу болсон юм?

Вэнди газарлуу удаан ширтэж байгаад - тоглоом эхлээд таван минут хэртэй өнгөрөхөд хэн нэгэн миний зүг рүү ойртож байсан би чамайг гэж бодоод ширээн доороос гараад ' Олчихсон уу ' гэж хэлэхэд надад явж болно гэсэн би нэг их юм бодолгүй зочны өрөө рүү буцсан

Аирин Жэхён хоёр Вэндигийн хэлсэн зүйлийг бодсоор

Аирин - Тэгэхээр тэр алуурчиныг биднийг олохоос өмнө Олчихсон уу гэж хэлвэл амьд үлдэхнээ ? Гол нь хэн нь түрүүлж олох вэ юм байна .

Жэхён санал нийлэн - Гэхдээ бид байшингаас гарахдаа тоглоомо дуусгаагүй тэгэхээр байшин дотор одоо болтол үргэлжилж байгаа гэсэн үг .

- Гэхдээ тоглоом зөвхөн байшин дотор биш гаднө хүртэл болж байвал яах уу ? гэж Яаняан асуухад уур амьсгал өмнөхөөсөө ч илүү хэцүүхэн болж орхив . Бас бид буцаад байшинд орлоо гэж бодоход бүгд үхвэл яах вэ ?

Нөхцөл байдал улам дордсоор л ...

Гэнэт Тэил гараа өргөн - Жэхён чи Вэндигийн өмнө зогсоод олчихлоо гэж хэл бас Хэчанд ч бас тэгээд хэрвээ алуурчин гарж ирвэл бүгд зэрэг Олчихлоо гэж хэлье мөн тоглоом дууслаа гэж хэлвэл энэ бүхэн дуусах байх .

Бүгд саналыг хүлээн зөвшөөрсөн ч Винтер л эсэргүүцэх аж - Чадахгүй ахиж тоглохгүй би гэрлүүгээ явах болно хэн чинь ч намайг эсэргүүцэх хэрэггүй шүү!

Яаняан - Үгүй эээ болохгүй гэхэд Тэил явуулчих буцаад хүрээд ирэх байх гэж хэлэв .

Гучин минут өнгөрөв ...

Холоос нэг хүн наашлаж яваа харагдахаар нь Винтерийг гэж бодсон ч үгүй байсан юм . Баруун гартаа хэн нэгнийг чирж яваа хүн бүгд дор бүрнээ сандралдан Жэхён Вэнди Хэчан хоёр дээр очин Олчихлоо гэж хэлээд өнөөх хүн рүү харцаа шилжүүлэв .

Тэр зүгээр л Винтерийн цогцсыг чирж яваа хүн байв . Бид айдаст автсан удалгүй өнөөх хүн дөхөж ирээд бидний зогсож байгаа зүгт Винтерийн үхлүүт цогцсыг шидэв .

Хөл чичирж гар салганах ч бүгд үхэхийг хүсээгүй тул - ОЛЧИХЛОО хэмээн нэг зэрэг хэлэв Жэхён нэг алхам урагшлан - Тоглоом Дууслаа! гэж хэлэхэд өнөөх Хүн -Бүгд явж болно гэх гурван үг л хэлэв

Бүгдээрээ алуурчиныг байшин руу орохыг харцаа салгалгүй харна .

Үхсэн хүний тоо - 2
Амьд хүмүүс - 5

Тэр эр байшин руу орсноос хойш бид юу ч санахгүй яагаад хажуудах оршуулгын газар сэрснээ хэн нь ч мэдэхгүй зөвхөн тоглоом дууссан гэдгийг л мэдэж байлаа.

The Hunter  (Different World)Where stories live. Discover now