Ölüm Meleği - +18

450 14 20
                                    

Elimdeki kanı tişörtümün eteklerine silerken yerde yatan ölü bedene baktım içimdeki canavarın kendini biraz daha tatmin etmesine izin verdim. Yerde yatan şu ölü beden kadar huzur veren bi manzara yoldu benim için.

Sonunda bu manzaradan sıkıldıktan sonra üzerimdeki tişörtü eteklerinden tutarak üzerimden sıyırdım ve yerde yatan ölü bedenin üzerine fırlattım. Bu harabeye girerken yere attığım deri ceketimi yerden alarak üzerime geçirdim ve cebimde titriyen telefonumu çıkartıp ekranı kaydırarak açtım.

'' Nerdesin lanet olası ? '' ah işti bi konuda yanılmıştım ! Beni mutlu eden tek manzaranın yerde yatan bir ölü beden olduğundan bahsederken. Bana huzur veren bir manzara daha vardı oda benim hırçın sevgilimin vicuduydu.

''Takıyorum bebeğim ne bu sinir ?''

''Bensiz mi ? '' dedi sinirle haklıydı biz çift olarak sadist dik onsuz böyle bir şey yaptığımı öğrenirsede beni terk etmenin eşine gelebilir dik.

''Yavrum takılmak derken bizim mallarla uğraşıyorum yani olay bu isimde bitmişti zaten geliyorum. '' dedim aklima gelenleri saçmalayarak.

''Tamam gel bekliyorum o zaman. ''

''Bekle yavrum moralim çok iyi bugün seninim. ''

''Öylemiii ? Neden geliyor peki bu moral ? ''

''Bilmiyorum ama ne kadar uğraşsanda bu gün sinirlerimi bozamazsin. ''

''Madem bozamıyoruz faydalanalım dimi ? ''

''Heh işte benim kızım böyle. Geliyorum yarim saate ordayım. ''

''Bekliyorum. '' dedimişti beni tahrik sexy sesiyle ve telefonu kapatmıştı.

Cemre telefonu kapatır kapatmaz Sercanı aradim ve barakanın adresini verip cesedi yoketmelirini söyledim.

Arabama bindikten sonra derin bir nefesa aldım ve parmaklarımı saçlarımdan geçirdim. Yüzümdeki yülümsemeye engel olamıyordum nasıl oluyorda bu şey bana bu kadar iyi gelebiliyordu anlam veremiyorum.

Sanki öldürdüğüm insanların ruhlarıyla yenileniyordu bedemin. Ölen her ruh bana verilerin yeni bir ruh gibi geliyordu.

Gazı köklediğimde arabanın tekerlekleri önce bir tur boşa döndü sonra ise kulakları tırmalıyan bir sesle hareket etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm Meleği +18 (Şiddet içerir )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin