Part 4

67 7 5
                                    

Niall

Když jsem si sednul vedle Liama, nemohl jsem z něj spustit oči. Měl nádherný úsměv, ale zase nechci znít jak zamilovaná 13tka takže ho popisovat nebudu. 

 Jelikož je září tak jsem si řekl že si vezmu jen triko, chyba, myslel jsem že jsem otužilý ale ne nejsem, je mi strašná zima. Liam si toho asi všimnul, protože na mě divně koukal. 

"Jsi v pořádku? Celý se třeseš." zeptal se a furt na mě divně koukal. "Jojo jen je mi trochu zima" řekl jsem a ukázal na otevřené okno. "Chceš půjčit mikinu?" zeptal se s úsměvem. "Nemusíš, je to na tobě jestli mi jí půjčíš, jakože asi bych byl rád, ale je to tvoje mikina a nechci tě s tím nějak otra-" ani jsem to nedořekl a Liam už mi na krk natáhl jeho mikinu, tak jsem jí vzal a pořádně si jí navlékl. 

Po chvilce trapného ticha jsem potichu šeptl " děkuju..." Liam mi neodpověděl a jen se sladce usmál. Musel jsem se usmát taky. Z pohledu někoho jiného jsme museli vypadat jako zamilovaní. 

Když jsem se otočil, všiml jsem si jak si Harry a Loui povídají. Vypadali spolu hezky, a vypadalo to jako kdyby se Loui zamiloval. Vypadalo to jako kdyby zčervenal u každé věty co Harry řekne. Bylo to roztomilé, jsem rád že je Loui šťastný. 

Louis

Když jsem se podíval na Nialla, všiml jsem si že má nějákou mikinu, kterou jsem u něj ještě neviděl. Pak mi to došlo, ta mikina musí být Liamova, oni dva se na sebe usmívají jak ve šťastném vztahu. 

Obrátil jsem pohled na Harryho který seděl vedle mě. "Co po mě tak pokukuješ?" zasmál se a já zrudl jak rajče. "J-Já? Já nepokukuju... já n-nikdy tohle n-nedělám..." obrátil jsem obličej směr okno. Harry se jen zasmál a zase si tam dělal něco svého 

***

Po škole

 Čekal jsem s Harrym před školou na Nialla, kterej se někde flákal s Liamem. Když už konečně vyšli tak jsme začali řešit jestli půjdeme ven. Dopadlo to tak že se ve 13:00 sejdeme před školou. 

Chtěli jsme vzít i Zayna ale ten má prý nějáké plány s Gigi, takže jsme je nechtěli vyrušovat. 

*** 

Niall

Bylo 12:55 a já už čekal před školou. Viděl jsem první známé tváře, Loui s Harrym. Po chvilce přišel i Liam. " Tak kam zajdeme?" zeptal jsem se. "Já nevím. Kam chcete?" řekl Liam.

 "No víte kluci, Harry je tu nový a chtěl by to tu ukázat, takže jestli vám to nevadí můžeme mu to tu ukázat." řekl Loui za Harryho, což je divné, Loui nikdy nemluví za nikoho, protože se vždycky stydí. 

Možná ho Harry poprosil, co já vím o čem mluvili. Měl jsem moc práce, sledoval jsem Liamovo rtíky které jsem měl strašnou chuť políbit.  

.

.

.

.

.

.

Dobrý den lidičky. Dneska možná vyjdou dva party ale teď mě wattpad nemá rád a strašně se mi seká :( budu ráda za koment abych věděla jestli chcete další part. 

Love you all. Natali <33

~ Night Changes ~ | Niam a Larry |Kde žijí příběhy. Začni objevovat