Ahoj, jsem Louis Tomlinson, je mi 14 a žiju s mamkou a nevlastním otcem. Za pravým otcem jezdim jednou za čas. Mám tři sourozence (pozn. autora: ale nechce se mi je tady vypisovat xd). Můj nevlastní otec mě mlátí. Dali jsme si slib že už nebude pít a že mě nebude mlátit. Porušil ho. Proto nevěřím lidem a nemám moc kamarádů... Mám jen svojí kamarádku Anet která tu pro mě je v dobrém i zlém a kamaráda Nialla který ví o tom co se doma děje a má to podobné. Od malička jsem chtěl zpívat nebo hrát fotbal, ale neměli jsme peníze aby mě mohli rodiče podpořit.
Abych nemluvil furt o rodině tak si jdeme říct jak je to ve škole. Ve škole sedím v poslední lavici u okna a sám, protože se semnou skoro nikdo nebaví a nechce semnou nikdo sedět. Šikanují mě, a já se do svého šikanátora zamiloval....
Zayn Malik...
Asi si budete myslet že jsem psychopat ale už od první třídy ho miluju, když jsme ještě byli kamarádi. To ještě neznal Gigi. Nalákala ho k drogám a k chlastu. Asi si říkáte že nám je teprve 14 - 15 ale u nás na škole se objevily drogy už v 6. třídě. Bydlím v hodně chudé čtvrti a chodim do nejchudší školy.
Skoro před rokem jsem se potýkal s depresemi, ale už chodim k psycholožce která mi hodně pomohla a řekla mi ať si píšu deník, prý mě to na chvilku odreaguje. Už se strašně těším až mi bude 21 a budu dospělý. Už mě to doma nebaví a nechci utéct, protože kdyby mě našli tak by mě seřvali a už bych se ven nepodíval.
.
.
.
.
Tohle jste nečekali co? Myslím že je to krátké ale budu dělat delší kapitoly takže se máte na co těšit. Budu ráda za nějáké ty ohlasy a snad vám nevadí že ze začátku bude zamilovaný do Zayna. Jo a proti Gigi nic nemám jen jsem nevěděla co napsat xd Mějte krásné pondělí,
s pozdravem Natali🥰
ČTEŠ
~ Night Changes ~ | Niam a Larry |
FanficObsahuje 15+ scény a chtela bych se omluvit za chyby, je to moje první knížka, doufám že se vám bude líbit.