Φόρμα συμμετοχής

171 26 69
                                    

Αγαπημένοι συγγραφείς, 

καλώς ήρθατε σε ένα νέο βιβλίο έτοιμο να υποδεχτεί κάθε έναν από εσάς και τα έργα σας! Σε αυτό το βιβλίο μπορείτε να γράψετε ποιο ή ποια βιβλία σας θα θέλατε να διαβάσω και να γράψω ένα μικρό άρθρο εκφράζοντας την κρίση και τις σκέψεις μου. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός βιβλίων που μπορείτε να μου ζητήσετε να διαβάσω. Ο αριθμός είναι ανοιχτός και εσείς έχετε τη δυνατότητα να μου γράψετε όσα βιβλία σας θέλετε να διαβάσω. 

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω πως σπουδάζω Κλασσική Φιλολογία και συγκεκριμένα στον Τομέα της ΜΝΕΦ, δηλαδή της Μεσαιωνικής και Νεοελληνική Φιλολογίας. Οι σπουδές μου είναι τέτοιες που και εγώ εξειδικεύομαι στο κομμάτι της λογοτεχνίας (πεζά κείμενα και ποίηση) και στο κομμάτι της ιστορίας. Η δουλεία μου θα είναι όσο το δυνατόν καλύτερη εκφράζοντας ορθά και τεκμηριωμένα τις απόψεις μου. Ένα μεγάλο μέρος θα αφιερωθεί στη σκιαγράφηση των ηρώων σας και στην ανάδειξη των γεγονότων μέσα από της ροή της πλοκής. Γνωρίζω καλά πως οι απόψεις που θα γραφτούν εδώ για τα βιβλία σας θα είναι καθαρά υποκειμενικές, ωστόσο θα επιχειρήσω να τις προσεγγίσω με όσο το δυνατόν πιο φιλολογικό και επιστημονικό τρόπο. 

Λατρεύω να διαβάζω βιβλία σας και είμαι ανοιχτή στο να διαβάσω κάθε είδος βιβλίου! Τα άρθρα που θα γράφω με την άποψη μου θα δημοσιεύονται εδώ μαζί με το εξώφυλλο και την αναφορά στο όνομα σας και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα ανεβαίνουν και στο instagram, στο προφίλ που έχω ανοίξει για τους instagramers φίλους του wattpad! Μπορείτε να με αναζητήσετε και εσείς με το όνομα: Simelas_book_world και να βρείτε τα βιβλία σας ανάμεσα σε ένα προφίλ που αγαπά τη λογοτεχνία και ευελπιστώ πως θα βοηθήσει στην ανάδειξη των έργων σας! 

Σας ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε την ανακοίνωση μου και αναμένω ακριβώς από κάτω, στα σχόλια αυτού του κεφαλαίου να μου γράψετε:

1. Το όνομα του βιβλίου/ των βιβλίων

2. Το είδος στο οποίο ανήκει

Αναμένω τις όμορφες προτάσεις σας! Καλή και δημιουργική συγγραφή σε όλους μας! 📚

Κριτική βιβλίων (Οι σκέψεις μου επάνω στα βιβλία σας)Where stories live. Discover now