Το όπλο της εκδίκησης

51 5 4
                                    

"Το όπλο της εκδίκησης" είναι ένα βαθιά ερωτικό μυθιστόρημα που με συνεπήρε από την πρώτη κι όλας στιγμή. Όταν ξεκίνησα να διαβάζω τα πρώτα κεφάλαια, γνώριζα ότι πρόκειται για ένα βιβλίο με έντονο συναίσθημα και διάχυτο ερωτισμό. Η πλοκή αν και φαντάζει συχνή στα βιβλία, μέσα από την χαρισματική πένα της συγγραφέως παίρνει άλλη υπόσταση και κερδίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη.
Οι δυο ήρωες, δυναμικοί, επιθετικοί και αποφασιστικοί συγκρούονται μέσα στο πλέγμα του έρωτα και του πάθους. Σκοτώνονται και ξανά έρχονται στη ζωή. Πληγώνουν ο ένας τον άλλο, αλλά ακόμα αγαπιούνται. Αν είναι κάτι που στα αλήθεια με κέρδισε παθιασμένα σε αυτήν την ιστορία τους είναι οι ήρωες της. Πρόκειται για δύο νέους εφήβους οι οποίοι γνωρίζουν, όπως λέει και η συγγραφέας "από πρώτο χέρι" τι πάει να πει πάθος, πόθος, πόνος και τραγικότητα. Μου θυμίζει μεγάλες φιγούρες τραγωδίας που πονούν από τα πάθη τους αλλά το αίσθημα τους παραμένει αγέρωχο. Ο έρωτας αυτών των δύο νέων είναι τόσο έντονος και ζωντανός, που παρά το μεγάλο χρονικό διάστημα της απουσίας του ενός από τη ζωή του άλλου, δεν έχει αλλοιωθεί ούτε αλλάξει καμία στιγμή το αίσθημα τους.
Ταυτόχρονα, οι χαρακτήρες τους είναι τέτοιοι που είναι αδύνατο να μην σε κρατήσει σε αμείωτο ενδιαφέρον το βιβλίο αυτό. Η πένα της συγγραφέως είναι τόσο καλή που σκιαγραφεί δύο χαρακτήρες με ρεαλιστικά στοιχεία, δύο ανθρώπους που σίγουρα θα θέλαμε να γνωρίσουμε.
Κάτι ακόμα που με κέρδισε σε αυτήν την ιστορία είναι και το γεγονός πως μια τέτοια δυνατή και άτεγκτη αγάπη θα ήταν κάτι που θα ήθελα να ζήσω. Έτσι λοιπόν μεσα από τις σελίδες αυτού του όμορφου βιβλίου κατάφερα και εγώ σαν αναγνωστήρια να ζήσω έναν τέτοιο έρωτα. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τη συγγραφέα που μου έδωσε μέσα από τη ζωντανή γραφή της, την ευκαιρία να ζήσω και εγώ αυτού του είδους την αγάπη.
Ακόμη, δεν θα μπορούσα να παραλείψω πως η πλοκή εξελισσόταν χωρίς να χάσω στιγμή το ενδιαφέρον μου για τη συνέχεια. Η αρχή του βιβλίου, με τα flash back και τις εγκυβοτισμένες αφηγήσεις μού έδωσε την ευκαιρία τόσο να μάθω την ιστορία καλύτερα και να την κατανοήσω, όσο και να με κρατήσει σε δράση έως το τέλος. Με άλλα λόγια, ο τρόπος παρουσίασης των γεγονότων στον άξονα του χρόνου, με το παρελθόν και το παρόν να χορεύουν ταυτόχρονα, αλλά και η εξέλιξη που ήταν σταθερή και πάντοτε δυναμική, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να αγαπήσω την ιστορία αυτή!
Ωστόσο, το χάρισμα που διαθέτει η συγγραφέας δεν έμεινε μονάχα σε αυτά! Ο έρωτας έπαιζε ένα κεντρικό ρόλο στην ιστορία και μάλιστα ο πόνος που ένιωθαν οι ήρωες μού θύμισε ιστορίες της μεσοβυζαντινή εποχής. Η πένα αυτή με ταξίδεψε σε άλλους τόπους, σε πλασματικός χώρους που όμως ήταν τόσο ζωντανοί μέσα από την γραφή της που δεν μπόρεσα στιγμή να αντισταθώ και να μείνω μακριά από αυτή την ιστορία. Το γεγονός πως οι λέξεις και το ύφος του βίβλου αυτού είναι τόσο ζωντανές είναι σίγουρα ένα κομμάτι σημαντικό καί καθοριστικό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη.
Ακόμη, το γεγονός πως μπόρεσα να ταυτιστώ σε ένα μεγάλο κομμάτι με τους ήρωες δείχνει το πόσο ρεαλιστικά τους είχε διαμορφώσει η συγγραφέας. Αυτό φανερώνει μια ωριμότητα και μία ζωντανή αφήγηση που είναι στα σίγουρα ένα ζωτικό κομμάτι ενός επιτυχημένου βιβλίου. Η γραφή με τις διάφορες μεταφορές της, τις παρομοιώσεις, τις ζωντανές αφηγήσεις και το χρόνο που έπαιρνε σάρκα και οστά εμπρός μου προσέφεραν μια από τις καλύτερες εντυπώσεις και εκείνες τις εμπειρίες ανάγνωσης που είναι δύσκολο να ξεχάσει κανείς!
Παρατήρησα κάποια μικρά λάθη στην ορθογραφία, ωστόσο αυτό δεν μου έκανε κακή εντύπωση. Μόνο θα ήθελα να τονίσω πως θα ήταν πιο ορθό και φυσικά θα αναβάθμιζε ακόμα πιο πολύ το βιβλίο, εάν αυτά τα λάθη διορθωνόντουσαν κάποια στιγμή. Μολαταύτα, δεν μου άφησαν καμία πικρή εντύπωση. Η γενική εικόνα του βιβλίου με το πάθος του ερωτισμού και τις παραστατικές εικόνες εξάλειψαν κάθε παράπονο μου.

Είναι ένα βιβλίο ρομαντισμού, το οποίο θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όσους λατρεύουν τις ρομαντικές ιστορίες που μας οδηγούν σε άλλες εποχές και μας κάνουν να ξεχνούμε την πραγματικότητα. Όσοι είναι λάτρεις του έρωτα και της καλής πλοκής με ζωντανές εικόνες, παραστατικό ύφος και ταλαντούχα πένα σίγουρα δεν θα έπρεπε να χάσουν την ανάγνωση του συγκεκριμένου έργου. Θα ήθελα να δώσω τα εύσημα στη συγγραφέα του και να την παροτρύνω να συνεχίσει να γράφει και μας χαρίζει τέτοια υπέροχα βιβλία τα οποία και έχει ανάγκη η εφαρμογή. Να μην αφήσει το ταλέντο της φυσικά και να είναι ανοιχτή σε κάθε είδους καλοπροαίρετο σχόλιο. Δηλώνω ανοιχτά θαυμάστρια της και την ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσε να διαβάσω το βιβλίο της.

 Δηλώνω ανοιχτά θαυμάστρια της και την ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσε να διαβάσω το βιβλίο της

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Θα βρείτε τη συγγραφέα και το βιβλίο εδώ: faskomilo_

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Θα βρείτε τη συγγραφέα και το βιβλίο εδώ: faskomilo_.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 17, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Κριτική βιβλίων (Οι σκέψεις μου επάνω στα βιβλία σας)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang