Ii fugaresc uda leoarca pe cei doi aiuriti de doua ore deja si nici unul nu vrea sa stea, ii inteleg ca nu vor sa ii caftesc, dar s-au furisat ca doi hoti in camera, cu doua caldari de apa si mi-au facut dusul de dimineata. Banuiesc ca s-au gandit sa nu mai mai chinui eu sa ma spal, mi-au facut ei baie. Desi unchiul meu are 30 de ani, se mentine bine, inca zici ca e la 18.
-Aria, iarta-ne, te rugam! striga Aiden incercand sa se fereasca de obiectele pe care le aruncam spre ei.
-A fost ideea lui! se apara unchiul gesticuland spre minunatul meu prieten.
-Ba nu, tu ai venit cu ideea asta idioata! se apara idiotul.
-Da, dar tu ai vrut sa o punem in practica! ii replica din nou unchiul meu.
Ma opresc din a arunca cu obiecte in ei si ma duc iar spre bucatarie in cautare de mancare, mananc o tona si tot 40 de kg am, practic fac parte din cei norocosi.
Nu gasesc nimic sa imi placa asa ca ma furisez sa imi iau cheile si ma grabesc sa ies din casa inainte sa ma vada.
Conduc pana la cel mai apropiat magazin noroc sau nu, mall ul mi se arata primul si pornesc in cautare de mancare.***
Cu burta plina colind si restul magazinelor, plecand din fiecare cu minim o sacosa, facand numeroase drumuri la masina si inapoi. Ochesc o cofetarie si primul instinct este sa intru in ea, asa ca il urmez fara sa comentez si ma avant in raiul dulciurilor.
Ies de acolo cu inca cateva pungi si ma ciocnesc de un perete, cazand ca mamaliga, cu tot cu pungi.
-Cine mama dracu pune pereti in mijlocul iesirii? spun nervoasa in timp ce ma frec la cap si ma uit in sus unde il vad pe idiotul de ieri. Nu te uita ca prostul, ajuta-ma!
-Daca ai fi fost mai atenta nu se intampla asta. spune si se apleaca sa ma ajute.
-Daca nu te-ai fi pus tu in fata mea nu s-ar fi intamplat. mormai enervata si ii trag un picior in frunte de cade ca bobocul in fund.
Ma ridic singura, imi strang pungile si plec.
-Spune-mi macar cum te cheama! il aud strigand in urma mea.
-Paa! ii strig nebagand in seama intrebarea sa si ma indrept spre masina, pornind spre casa.
CITEȘTI
Bine ai venit, Prost ai nimerit
Humor!!! ATENTIE !!! POATE CONTINE GRESELI GRAMATICALE SAU DE EXPRIMARE!!! Urmariti o pe Bela si dracoveniile pe care reuseste sa le faca!