~
Kafamı dağıtmak için geldiğim konserin ilk dakikaları düşüncelerle geçmişti.Taehyung'a son zamanlar da iş yerimden dolayı zaman ayıramamıştım ve sonunda ona istediğim sikik (önceden favori olan) filmi açmadı diye ağlayarak senden nefret ediyorum demem ayrılmamıza yetmişti.
Ona zaman ayıramıyordum ve ondan nefret ettiğimi şöylemiştim.
O ise kırılmıştı...
Onu kırmıştım. Onu kırmak demek, onun gözlerinden akan her gözyaşı demek benim ölümüm demekti.
Ama bir süre sonra ağlayarak zıplamaya başlamıştım.
Bir sıra ağlayarak 'shake it off" söylemiştim bağıra bağıra Taylor' la beraber ve sonrasında "Betty" söylediğinde ben daha çok ağlamıştım. Millet huzurla sağa sola sallanırken ben nefessiz kalmış gibi bir telefon ekranımda ki Taehyung'uma bir de harika sesiyle Betty söyleyen Taylor Swift'e bakıyordum.
Hadi ama! İkisi de niye bu kadar harikaydı?!
Ve konserin yarısına geldiğimizde, Taylor konuşmaya başladığında da ben düşüncelerle boğuşuyordum.
"Evet!" dedi neşeli sesiyle Taylor önce. Daha yeni soloya çıkmamış gibi neşeyle elinde ki mikrofonla yürüyordu önümüzde.
"Sizinle şimdi bir etkinlik yapmak istiyorum. Sevgilinizden ayrılan var mı? Ve onunla geri barışmak isteyen ama nasıl barışacağını bilemeyen veya 'UF bu sefer onu çok kırdım' veyahut 'bu bizim ilk kavgamız ama onunla sonsuz olmak istiyorum' diyen?" cümlesini bitirip nefeslendi ve fanlarının, bizlerimizin üzerinde gözlerini gezdirdi. Bu konuşmayı nereye bağlayacaktı bilmiyorum ama" EVET BEN"diye bağırasım vardı.
"Sevgilisinin adını, ne zaman ayrıldığını, kendi adını ve sevgilisinin numarasını yazarak şurada ki görevli Bay Oliver abimize ulaştırın. Bende sevgilinizi arayarak aranızı yapmaya çalışacağım. Hem bizler hemde umarım ki sizler için güzel anılar oluşur böylece. Evet! Bu etkinlikte yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Öncelikle Oliver'a!
Herkes alkışlabilir mi lütfen?"Son cümlesiyle alnını öpmek istediğim Oliver'ı hıphızlı alkışladım ve Yugyeom'dan arıkladığım kağıta istediği şeyleri yazarak gösterilen kişiye uzattım.
Gördüğüm kadarıyla çok kağıt vardı ve sonn eklenen cümleye göre kura çekilecekti.Umarım Taehyung çıkardı, umarım Taehyung beni affederdi ve umarım ben sevgilimin kokusuna en yakın zamanda geri ulaşırdım.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#taekook Concert
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jeongguk saçma bir sebepten dolayı ayrılmıştı. Ve Jeongguk barışmak istediğini Taylor Swift'le söylemişti.